اخبار داغ

سرمربیان ذوب آهن و نفت چه گفتند؟

تارتار: شکست مقابل پرسپولیس، درس خوبی به ما داد/ منصوریان: سعید محمد ۱۰ میلیارد به ما داده بود، فقط از او متشکرم!

تارتار: شکست مقابل پرسپولیس، درس خوبی به ما داد/ منصوریان: سعید محمد ۱۰ میلیارد به ما داده بود، فقط از او متشکرم!
سرمربیان تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و صنعت‌نفت پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، روز مادر و روز زن اظهار داشت: خوشحالم مثل همیشه که در اصفهان هستم؛ دوران بسیار خوبی با ذوب‌آهن داشتم و خاطرات خوبی از این استان دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: درباره بازی فردا باید بگویم ما یک شرایط خاص داریم و تمام تلاش ما بر این است که جدای از مسائل فیزیکی، در مسائل روحی هم وضعیت بهتری داشته باشیم.
,
منصوریان با اشاره به وعده‌های وزارت نفت برای رفع مشکلات این تیم گفت: قول‌های مساعد از شرکت پخش و پالایش کشور و همچنین مسئولان شرکت گرفته‌ایم و آنها در حال تلاش هستند؛ البته باید از شخص آقای سعید محمد تشکر کنم که اول فصل 10 میلیارد تومان به تیم دادند. از شخص دیگری به هیچ عنوان تشکر نمی‌کنم.
,
سرمربی نفت ادامه داد: همچنان از مسئولان آبادان ناراحتم؛ اگر برای تیم کاری انجام دهند همین‌جا می‌گویم. از مسئولان وزارت نفت تشکر می‌کنم؛ خیلی ممنونیم از آنها؛ هرچند جز منطقه آزاد، دیگران برای ما کاری انجام نداده و گلایه‌ام سر جایش است. میهمان هستم و وامدار کسی نیستم به همین خاطر محکم صحبت می‌کنم.
,
وی اظهار کرد: فردا بازی سختی مقابل تیم هم‌دوره دبیرستانم داریم؛ من با مهدی تارتار هم منطقه‌ای بودیم و از 16 سالگی ازهم شناخت داریم. با تیم مهدی تارتار فوتبال بازی‌کردن سخت است و ما باید مترصد کسب موقعیت باشیم. هرچند تیم ذوب‌آهن در خانه بازی می‌کند؛ در عین حال هر اتفاقی بیفتد در ادامه لیگ برای تیم حریف آرزوی موفقیت داریم.
,
سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: امیدوارم فوتبال اصفهان همچنان به مسیر خوبش ادامه دهد و درباره فضایی که در اصفهان در رابطه با نویدکیا به وجود آمده باید از مدیریت سپاهان خواهش ‌کنم از نویدکیا حمایت کنند و پشت او را خالی نکنند. او و قاسم حدادی فر من در اصفهان اعتبار فوتبال این استان هستند.  
,
او درباره تغییرات تیمش در نیم فصل گفت: ما به احتمال فراوان ورودی نخواهیم داشت چون خودمان بازیکن تولید می‌کنیم اما قرار است چند کمپ کوچک برگزار ‌کنیم. نزدیک به ۱۰ ستاره را شناسایی کردیم و این بازیکنان را به این کمپ‌ها می‌آوریم و همچنین اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی جدا شود. سیاست‌مان این است که بازیکنان را تا پایان قرارداد نگه داریم.
,
منصوریان درباره شرایط لیگ برتر گفت: ما در بحث فوتبال حرفه‌ای نسبت به فصل‌های قبل بسیار در سطح آماتورتری هستیم و تا زمانی که سازمان لیگ از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن گارانتی نخواهد این وضع فوتبال ما می‌شود. به جز ۴ تیم مس رفسنجان، گل گهر، سپاهان و فولاد همه دچار مشکل مالی هستند و در بحث قراردادها نیز به بازیکنان احترامی گذاشته نمی‌شود. همچنین امسال چمن‌های لیگ اصلا خوب نبود و در مجموع به نظرم نیم فصل خوبی را نگذراندیم. لیگ فشرده‌ای هم داریم و باید سعی کنیم مصدوم ندهیم. اگر بخواهیم واقعی مجوز حرفه‌ای بگیریم، فقط همین دو باشگاه سپاهان و فولاد می‌توانند حرفه‌ای باشند.
,
 
,
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی‌های امسال بسیار سخت بوده و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و نتایج قابل پیش بینی نیست. بازی سختی خواهیم داشت چون صنعت نفت در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و این کار ما را سخت می‌کند. درست است که در جام حذفی خوب بازی نکردیم و شکست خوردیم اما در لیگ شرایط خوبی را دنبال کردیم. بیشتر تمرکز ما روی مسابقات لیگ برتر است و دوست داریم جایگاه مناسبی در این لیگ به دست آوریم. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و پیروز شویم.
,
او درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: در آن بازی روز بد ما و بازیکنان ما بود و در مقابل روز خوب پرسپولیسی‌ها بود که من تا به حال این تیم را به این شکل ندیده بودم. وقتی گلی زودهنگام خوردیم مجبور بودیم باز بازی کنیم و کار سخت شد. آن بازی درس خوبی به ما داد و خوشبختانه توانستیم از نظر روانی روی آن‌ها کار کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.
,
تارتار درباره غایبان تیمش گفت: محروم نداریم اما یکی از بازیکنان ما مختصر سرماخوردگی دارد و در این بازی شاید نرسد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه