اخبار داغ

این امانت ارزش‌مند را باید حفظ کرده و توسعه‌اش بدهیم؛

سجادی: ورزش می‌تواند مولد مشاغل بسیاری در کشور باشد/ ۲۳۵ گونه ورزشی فعال در کشور داریم

سجادی: ورزش می‌تواند مولد مشاغل بسیاری در کشور باشد/ ۲۳۵ گونه ورزشی فعال در کشور داریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: در داخل کشور هم ۲۳۵ گونه ورزشی فعال هستند که در هربخش می‌توانند زمینه فعالیت بسیاری را برای جوانان مهیا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بازدید از فدراسیون‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، انجمن‌های ورزشی و ترای‌اتلون اظهار داشت: هر فدراسیونی با ماموریت خاص ورزشی خود حائز اهمیت و اثرگذار هستند. برخی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی با سازوکار توسعه یافته فعالیت‌های خود را در داخل و در عرصه بین‌المللی پیگیری می‌کنند و حتی می‌توانند برای کشور افتخارات بسیاری کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: آن چه که امروز به دست ما رسیده، امانتی ارزشمند است و موظف هستیم ضمن حفظ آن، زمینه توسعه و رشدش را فراهم کنیم. این فدراسیون شبکه ارزشمندی از رشته‌های ورزشی با مدیران مجرب ورزشی بوده که فرصت معرفی رشته‌های جدید، توسعه و حضورشان در عرصه‌های بین‌المللی را مهیا خواهد ساخت.

,

وزیر ورزش و جوانان درباره ظرفیت‌های این فدراسیون عنوان داشت: این فدراسیون که مدیران جوانی را برای ورزش مملکت پرورش داده از ساختاری مناسب، نیروهای انسانی مجرب و تیم آموزشی کاملا علمی برخوردار است که می‌تواند به بخش‌های مختلف ورزش نیز خدمت‌رسانی کنند. در ورزش اگر چه ساختار می‌تواند مهم باشد، ولی آن چه که دارای اهمیت است؛ به رسمیت شناخته شدن استانداردها، حضور در رویدادهای مهم ورزشی، برگزاری مسابقات، دست‌یابی به موفقیت در ابعاد مختلف و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

سجادی در این باره تصریح داشت: همه ما نسبت به این موضوع اشتراک نظر داریم که ورزش می‌تواند مولد مشاغل بسیاری در کشور باشد. به عنوان مثال؛ اگر صنعت سوارکاری در کشور رشد پیدا کند، می‌تواند ۷۲ شغل را احیا کند. این مهم درباره صنعت فوتبال و سایر رشته‌ها نیز صدق می‌کند. ورزش در عرصه بین‌الملل مورد توجه است و هم‌اکنون بیش از دو هزار سازمان بین‌المللی ورزشی در دنیا وجود دارد که کشورهای مختلف را تحت پوشش قرار داده.

,
وی در پایان گفت: در داخل کشور هم ۲۳۵ گونه ورزشی فعال هستند که در هربخش می‌توانند زمینه فعالیت بسیاری را برای جوانان مهیا کنند. جا برای فعالیت در عرصه‌های مختلف ورزش وجود دارد و این فضا باید با کمک یک‌دیگر ایجاد شود تا جوانان کشورمان با تکیه بر تخصص‌های علمی و فنی خود، بتوانند در بخش‌های مختلف ایفای نقش کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه