اخبار داغ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مازندران؛

محور ساری- کیاسر همچنان بسته است/ بازگشایی تمام راه‌های روستایی مازندران تا پایان امروز

محور ساری- کیاسر همچنان بسته است/ بازگشایی تمام راه‌های روستایی مازندران تا پایان امروز
یدالله جهان‌تاب گفت: محور ساری- کیاسر – سمنان به علت شدت بارش برف و یخبندان همچنان بسته است و ماموران راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیر تا ظهر امروز یکشنبه سوم بهمن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی تصریح کرد: جاده کندوان محدوده ولی آباد، هراز محدوده امامزاده هاشم، سوادکوه محدوده گدوک به علت بارش برف لغزنده و تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست برای تردد در محور‌های کوهستانی، حتما" تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

جهان تابافزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال بهمن در این محور‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: افراد از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

آماده‌باش کامل راهداران

, آماده‌باش کامل راهداران, آماده‌باش کامل راهداران,

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز گفت: تمامی راه‌های روستایی مازندران تا پایان امروز بازگشایی می‌شوند.

اسماعیل فولادی با اشاره به اینکه بارش برف سنگین موجب انسداد راه‌های اصلی و روستایی شد، گفت: در ساعات اولیه تمام تلاش ما بازگشایی محورهای اصلی و شریانی بود که در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به آماده‌باش کامل راهداران، یادآور شد: بازش برف سنگین اخیر موجب انسداد راه‌های روستایی شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود و دودانگه و چهاردانگه ساری شد.

فولادی با اعلام اینکه بازگشایی راه‌های روستایی همچنان در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به ادامه انسداد راه‌های روستایی تلاش راهداران کماکان در دستور کار قرار دارد.

,
,
,
,
,
,
,

هوای آفتابی تا روز چهارشنبه

معاون پیش بینی هواشناسی مازندران نیز گفت: به غیر از چهار ایستگاه هواشناسی در تنکابن، رامسر، نوشهر و بابلسر بقیه ایستگاه‌ها دمای هوای صفر و زیر صفر را ثبت کردند.

احمد اسدی افزود: قائمشهر با بیشینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای منفی ۱۵ درجه صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

وی گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، هوای استان از امروز تا چهارشنبه آفتابی همراه با افزایش دما در طول روز خواهد بود.

اسدی با اشاره به ورود سامانه جدید سرد بارشی از بعدازظهر روز پنج شنبه در استان افزود: هوای استان روز جمعه ابری، سرد و بارانی همراه با وزش باد و در ارتفاعات برفی پیش بینی می‌شود.

معاون پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز و فردا موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب است.
 

, هوای آفتابی تا روز چهارشنبه, هوای آفتابی تا روز چهارشنبه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه