اخبار داغ

موج همدلی در جنوب کشور هر روز طوفانی‌تر می‌شود؛

همه مسئولان برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مرد میدان شدند/ از بازدید سرزده رئیس جمهور تا حضور دل‌گرم‌کننده سردار سلامی

همه مسئولان برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مرد میدان شدند/ از بازدید سرزده رئیس جمهور تا حضور دل‌گرم‌کننده سردار سلامی
در دولت کریمه که مسئولان آن از افراد انقلابی به شمار می روند؛ در سیل های اخیر جنوب کشور بند کفش های خود را محکم تر از پیش بستند و به ارائه خدمات به سیل زدگان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ باران، سیل، سر ریز شدن سدها، بسیج، موج همدلی و…. را می توان به عنوان پر تکرار ترین واژه ها در روزهای اخیر در جنوب کشور دانست؛ بیش از سه دهه خشکسالی در استان های جنوبی بارش باران در هفته های اخیر روح تازه ای را به زمین های خشکیده داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان دارای آب و هوای گرم و خشک بوده که در سال های اخیر میزان بارندگی ها در آنها بسیار پایین بوده به طوری که در این استان ها غول خشکسالی به صدا در آمده بود و هشدارهای فراوان بی آبی بر تن رنجور جنوب کشور جا خوش کرده بود.

,

بی آبی ها و کمبود باران در جنوب به جایی رسید که سدهای ذخیره سازی آب به حجم مرده خود رسیده بود و اگر آبشیرین کن ها راه اندازی نمی شد معلوم نبود تکلیف آب آشامیدنی مردمان خطه جنوب به کجا می رسید.

,

, ,

شروع زمستان پایان خشکسالی ها برای سیه سوختگان جنوب کشور بود

, شروع زمستان پایان خشکسالی ها برای سیه سوختگان جنوب کشور بود, شروع زمستان پایان خشکسالی ها برای سیه سوختگان جنوب کشور بود,

شروع زمستان پایان خشکسالی ها برای سیه سوختگان جنوب کشور بود زیرا با ورود دو سامانه پر فشار بارشی به این خطه زمین های خشکیده بار دیگر طراوت و شادابی یافتند و روح تازه ای در کالبد زمین دمیده شد.

,

هر چند که باران موجی از خوش حالی را برای مردم به ارمغان آورد؛ اما همین باران ها به دلیل موقعیت آب و هوایی موجب به راه افتادن سیلاب در استان های جنوبی کشور شد.

,

قبل از ورود سامانه پر بارشی به کشور هشدار های سیل و سایر تهدیدات به مردم داده شد و دستاورد آن باعث به حداقل رسیدن خسارت های جانی از این بارش های الهی بود به طوریکه در جنوبی ترین نقطه کشور در هرمزگان خسارت جانی وجود نداشته است.

,

زمین های خشکیده که باران های فراوان را در سال های اخیر نچشیده بودند توان نفوذ آب به درون خود را نداشتند و همین امر سبب راه اندازی سیلاب در خیابان ها، محلات و روستاها شد.

,

, ,

سامانه بارشی اول بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت های مالی به هرمزگان وارد کرد

, سامانه بارشی اول بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت های مالی به هرمزگان وارد کرد, سامانه بارشی اول بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت های مالی به هرمزگان وارد کرد,

با پایان سامانه اول بارشی بنا به گفته استاندار هرمزگان بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت های مالی به استان هرمزگان وارد شد؛ هنوز چند روزی از بارندگی های سامانه اولی نگدشته بود که سامانه پر فشار بعدی وارد جنوب شد که این بار تهدیدی برای مردم هرمزگان به خصوص مناطق شرقی استان بود؛ زیرا سدها صددر صد آبگیری شده بودند و برخی از آنها نیز سر ریز شده بودند.

,

آغاز بارندگی ها در شرق هرمزگان هجمی از نگرانی ها را به دنبال داشت زیرا بیش از هزار خانوار در معرض سیلاب و در مسیر روخانه قرار داشتند سد استقلال میناب که پر شده بود برای جلوگیری از شکسته شدن آن باید دریچه های آن بازگشایی می شد و روستاهای پایین دست سد تخلیه می شد.

,

همت والا و کار جهادی می طلبید تا سه روستا را در کمترین زمان ممکن تخلیه و در مکانی امن اسکان داد.

,

, ,

همه مسئولان برای خدمات رسانی مرد میدان شدند

, همه مسئولان برای خدمات رسانی مرد میدان شدند, همه مسئولان برای خدمات رسانی مرد میدان شدند,

با توجه به هشدار های هواشناسی در ده روز اخیر و شروع باران سبب شد همه مسئولان استان مرد میدان شوند و به صورت جهادی خودشان وارد عمل شوند و با هشدار و خواهش مردم را از خانه هایشان به محل های امن هدایت کنند.

,

موج همدلی در میان مسئولان و مردم به راه افتاد و گروه های جهادی آتش به اختیار دل به دریای سیل زدند و کودکان و زنان و مردان سه روستای مازغ بالا و پایین و تمبک را به مکانی امن بردند.

,

در دولت کریمه که مسئولان آن از افراد انقلابی به شمار می روند؛ بند کفش های خود را محکم تر از پیش بستند و در شهرستان میناب که بیشترین خطر از لحاظ سیلاب داشت شاهد بودیم که فرماندار خود نفر اول در میان مردم حضور داشته و از مردم خواهش می کرد که برای حفظ جانتان از منازلتان خارج و به محل های امن اسکان اضطراری بروید.

,

, ,

توجه شخص اول اجرایی کشور به مناطق سیل زده نوری از امید را در دل ها منور می ساخت

, توجه شخص اول اجرایی کشور به مناطق سیل زده نوری از امید را در دل ها منور می ساخت, توجه شخص اول اجرایی کشور به مناطق سیل زده نوری از امید را در دل ها منور می ساخت,

بی شک راه افتادن سیلاب در شهرستان های مختلف جنوب کشور خسارت های فراوانی برای مردم و زیرساخت های شهری و روستایی ایجاد کرد اما در این میان که مردم اسباب و وسابل زندگی شان و کشاورزی و دامپروری آنها با چالش مواجه شده بود اما توجه شخص اول اجرایی کشور به مناطق سیل زده نوری از امید را در دل ها منور می ساخت.

,

موج اول بارش ها که از هشتم دی ما به وقوع پیوست رییس جمهور معاون اول خود و چند وزیر دیگر را ماموریت داد که در میان سیل زدگان حضور یابند و پای درد و دل مردم بنشینند و به سرعت خسارت های ناشی از سیل را جبران کنند.

,

با پایان موج اول بارش ها  در جنوب کشور سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت که بصورت کامل به گزارش دهی و اخذ تصمیم برای رفع مشکل سیل‌زدگان کشور اختصاص داشت، پس از ارائه گزارش مفصلی از وضعیت ۴ استان سیل‌زده کشور از سوی وزرا و استانداران گفت: کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی، نهادهای انقلابی و عمومی، نیروهای بسیج و نیروهای مسلح و نیروهای مردمی از جلوه‌های ویژه در موارد بروز حوادث طبیعی در کشورمان است.

,

رئیس جمهور افزود: باید به شکلی برنامه‌ریزی و اقدام شود که خسارات وارده به مردم در زمینه مسکن، شغل و لوازم ضروری زندگی آنها به سرعت جبران و تامین گردد و علاوه بر مبلغ دویست میلیارد تومان که همین امروز به عنوان تنخواه به استان‌های سیل‌زده پرداخت می‌شود، رئیس سازمان برنامه و بودجه منابع لازم برای رفع نیازهای ضروری و فوری سیل‌زدگان را محاسبه و تامین نمایند.

حضور دغدغه مند رییس جمهور در مناطق سیل زده

رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی خود که به هرمزگان سفر کرد اولین بازدید سرزده خود را سرکشی از مردم سیل زده هشت بندی شهرستان میناب قرار داد و با حضور در جمع مردم سیل زده از تقویت زیرساخت‌های منطقه شرقی هرمزگان با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و قرارگیری در مسیر ورود سیلاب ناشی از بارش‌ها در بالا دست به دریا خبر داد و از وزارت نیرو نیز خواست تا تدابیر جدی در این زمینه اتخاذ کند.

,

رئیس جمهور افزود: باید به شکلی برنامه‌ریزی و اقدام شود که خسارات وارده به مردم در زمینه مسکن، شغل و لوازم ضروری زندگی آنها به سرعت جبران و تامین گردد و علاوه بر مبلغ دویست میلیارد تومان که همین امروز به عنوان تنخواه به استان‌های سیل‌زده پرداخت می‌شود، رئیس سازمان برنامه و بودجه منابع لازم برای رفع نیازهای ضروری و فوری سیل‌زدگان را محاسبه و تامین نمایند.

,

, ,

حضور دغدغه مند رییس جمهور در مناطق سیل زده

, حضور دغدغه مند رییس جمهور در مناطق سیل زده, حضور دغدغه مند رییس جمهور در مناطق سیل زده,

رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی خود که به هرمزگان سفر کرد اولین بازدید سرزده خود را سرکشی از مردم سیل زده هشت بندی شهرستان میناب قرار داد و با حضور در جمع مردم سیل زده از تقویت زیرساخت‌های منطقه شرقی هرمزگان با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و قرارگیری در مسیر ورود سیلاب ناشی از بارش‌ها در بالا دست به دریا خبر داد و از وزارت نیرو نیز خواست تا تدابیر جدی در این زمینه اتخاذ کند.

,

شروع سامانه بارشی دوم نیز همراه با خسارت های فراوان مالی برای جنوب و شرق کشور بود و در این میان دغدغه های رییس جمهور برای مردم مناطق سیل زده تنها به فرستادن معاون اول و وزرا به مناطق سیل زده بسنده نشد بلکه خود نیز بعد از بازگشت از سفر خارجی در میان سیل زدگان استان کرمان حضور یافتند.

,

, ,

حضور دل گرم کننده سردار سلامی در مناطق سیل زده

, حضور دل گرم کننده سردار سلامی در مناطق سیل زده, حضور دل گرم کننده سردار سلامی در مناطق سیل زده,

حضور مثمر ثمر ارگان ها و نیروهای نظامی از لحظات اولیه سیل در میان سیل زدگان بیش از پیش پررنگ بود به طوری که سردار سلامی در پیامی از همه بسیج نیروها ، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی و رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم شهرها و روستاهای سیل زده استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.

,

سردار سلامی تنها به دادن پیام و به خط کردن نیروها برای امداد رسانی بسنده نکرد و با حضور میدانی و سرزده خود در مناطق سیل زده  میناب، کنارک و چابهار واقع در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بازدید کرد و جریان چگونگی کمک ، امداد رسانی و آخرین وضعیت خسارت های سیل زدگان قرار گرفت.

,

, ,

مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با احداث سیل‌بند ۵ کیلومتری

, مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با احداث سیل‌بند ۵ کیلومتری, مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با احداث سیل‌بند ۵ کیلومتری,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

انتهای پیام/

,

حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی سایر نیروها در مناطق سیل زده هرمزگان جلوه ای دیگر از نوع دوستی را به نمایش می گذاشت؛ با یک مهندسی دقیق رزمندگان قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیل به مناطق مسکونی، سیل‌بند ۵ کیلومتری احداث کردند که برای جلوگیری از ورود سیل به روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک کارستان بود.

,

بسیجیان که آتش به اختیار هستند از پیش شروع سیل در مناطق حضور داشته و به صورت خودجوش به خدمات رسانی و هر آنجا که نیازی به کمکی بوده حاضر می شوند.

,

با وقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان بیش از دو هفته است که درگیر بارندگی‌های سیل‌آسا است، اظهار کرد: خوشبختانه این نزولات الهی باعث از بین رفتن خشکسالی‌های اخیر شده است.

,

, ,

۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند

, ۳۵۰ گروه جهادی مناطق سیل زده حضور دارند,

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: سد های هرمزگان به خصوص سدنیان، شمیل و استقلال خالی از آب بودند و با توجه به بارندگی های اخیر استان سیل عظیمی از آب ها به سمت سدها جاری شدند و صد در صد آبگیری شدند و مازاد آن باعث بازگشایی دریچه سدها شد که باعث ایجاد خطر سیل به روستاهای پایین‌دست سد ها شد‌.

,

باوقار با اشاره به اینکه گروه های جهادی از همان روزهای اول همراه مردم بودند، گفت: از روزهای اولیه ۱۵۰ گروه جهادی در میناب، ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رودان و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش مرکزی از شرق و غرب بندرعباس گرفته تا حوزه فین و حسن لنگی یاری رسان مردم در اسکان اضطراری، جا به جایی و انتقال آنها به مکان هایی که در نظر گرفته شده بود مثل مدارس و مساجد بودند.

,

, ,

پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان
وی افزود: گروه های جهادی با همکاری هلال احمر چادر میان سیل زدگان توزیع کردند و در شهرستان رودان چهار آشپزخانه سیار که روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

, پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان, پخت و توزیع روزانه بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان,
,

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: ۹ نقطه در میناب و ۹ نقطه در شهرستان رودان که شامل مساجد و مدارس است برای اسکان موقت سیل زدگان فراهم شده است.
با وقار تصریح کرد: در میان جهادگران مشاورانی نیز برای آرامش بخشیدن به مردم سیل زده حضور دارند؛ با توجه به اینکه مردم اقلام و منازلشان از بین رفته روانشناسان و تیم پزشکی با همکاری هلال احمر در مناطق مختلف حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین در مناطق سیل زده برای جا به جایی مردم مستقر شدند.

,
,
,

, ,

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعلام آمادگی هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سراسر استان برای اعزام و یاری رساندن به مناطق سیل زده عنوان کرد: با توجه به اینکه رودان و میناب هر شهرستان دارای بیش از ۲۵۰ گروه جهادی است فعلا از سایر گروه های جهادی سراسر استان استفاده نشده است هر چند که برخی از گروه ها به صورت خودجوش در منطقه برای کمک رسانی حاضر شده اند‌ و از گروه های جهادی که نانوایی سیار و خودرو و اقلام داشته اند استفاده شد.

, اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده, اعلام آمادگی ۱۲۰۰ گروه جهادی برای حضور در مناطق سیل زده,
,

با وقار تاکید کرد: بسیج سازندگی تا هنگامی که مناطق سیل زده به وضعیت پایداری برسند همراه با سایر ارگان ها و دستگاه ها در کنار مردم خواهد بود.

,

, ,

تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و مهندسی در شمال هرمزگان در شهرستان حاجی آباد و روستاهای آشکارا و بخش شمیل برای ایجاد سیل بندها مستقر شده اند، گفت: قریب به هشت روز است که در این مناطق مستقر هستند و علاوه بر ایجاد سیل بنده ها برای زمین های کشاورزی و مزارع به بازگشایی ها مسیرها و تخلیه آب های معابر نیز پرداخته می شود.
مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در روزهای اول به شهرستان های سیل زده تحویل داده شده است و بیشترین توزیع در شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس بوده که بیش از ۸ هزار بسته در این مناطق توزیع شده است.
با وقار جمع آوری کمک های مردمی، توزیع ۵۰۰ عدد بخاری، توزیع ۱۵۰۰ تخته پتو، ۵ هزار موکت جهت اسکان موقت را از سایر خدمات بسیج سازندگی برای مناطق سیل زده عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از گروه های جهادی برای حفظ امنیت مناطق سیل زده و در محل اسکان موقت نیز استفاده شده است و در محلات سیل زده نیز کشیک انجام می دهند.

, تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی, تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای سیل زدگان هرمزگانی,
,
,
,
,

علی ای حال که بارش های سیل آسا در جنوب و شرق کشور پایان یافته است اما همچنان مردمان سیل زده در این روزهای سرد زمستانی در چادر زندگی می کنند و این امر می طلبد که مسئولان کشور همت که خود را بیش از پیش بالا ببرند و دل نگرانی های مردم سیل زده را مرتفع سارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه