اخبار داغ

برگزاری جشن شکوه مادری در خراسان جنوبی

برگزاری جشن شکوه مادری در خراسان جنوبی
همزمان با سراسر کشور جشن شکوه مادری در خراسان جنوبی برگزار شد و از ۷ بانوی برگزیده استان تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و طرح شکوه مادری شب گذشته در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند برگزارشد.

این مراسم با همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی و اداه کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی برگزار شد.

فاطمه شاد مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، از برگزاری مراسم شکوه مادری در بیرجند خبرداد و گفت: این مراسم در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در محل امامزادگان باقریه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح شکوه مادری با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی افزود: برای برگزاری این طرح به مدت ۱۰ روز از طرف کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی اطلاع رسانی شد و ۹۷۰ خانم از خراسان جنوبی در این طرح شرکت کردند.

شاد بیان کرد: طی این طرح از مادران زیر ۴۰ سال که دارای سه فرزند با شاخصه های فرهنگی، تحصیلات؛ شغل، داشتن فرزندان بیشتر و فعال ثبت نام انجام شد و طی ارزیابی هایی که آستان قدس در مشهد انجام داد ۷ مادر از خراسان جنوبی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: از تعداد مادران برگزیده در خراسان جنوبی دو مادر از بشرویه و قاین و پنج مادر از بیرجند بودند.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی هدف از طراحی و اجرای این رویداد ملی را شناسایی و تجلیل از مادرانی عنوان کرد که در کنار مشغولیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فائق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را به عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و در جلوگیری از بحران پیری جمعیت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

شاد یادآورشد: این جشن با همکاری و همیاری آستان مقدس امامزادگان باقریه و اداره کل اوقاف انجام شد و به مادران برگزیده از طرف آستان مقدس امامزادگان باقریه یک لوح که حاوی حواله یک میلیون تومانی بود تقدیم شد.

وی افزود: همچنین به ۲۰ نفر از افرادی که دارای نام فاطمه و زهرا بودند به قید قرعه بن کارت خرید اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه