اخبار داغ

نمی‌توانیم در این موضوع پاسخگو باشیم؛

پلیس فتا: اطلاع‌رسانی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر برعهده ما نیست/ فدراسیون فوتبال به افکار عمومی پاسخ بدهد

پلیس فتا: اطلاع‌رسانی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر برعهده ما نیست/ فدراسیون فوتبال به افکار عمومی پاسخ بدهد
معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: هر آنچه فدراسیون فوتبال در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان لازم داشت، تحویل آن‌ها شد اما عدم پاسخگویی آن‌ها در این پرونده برایم تعجب‌برانگیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رامین پاشایی در برنامه تلویزیونی درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: معاون محترم فدراسیون فوتبال از پلیس فتا استعلامی خواست و پلیس فتا به هر آنچه از ما خواستند، جواب داد؛ اکنون برای فدراسیون فوتبال کاملاً مشخص است که افکار عمومی را اقناع کنند زیرا آن‌ها در این قضیه مرجع خواهان بودند و اطلاع‌رسانی نیز برعهده ما نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاون اجتماعی پلیس فتا بیان داشت: بحث فنی را برای فدراسیون فوتبال انجام، به تمام سؤالات و ابهامات پاسخ داده، ادله را استخراج کرده و تحویل آن‌ها دادیم لذا حتماً باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.
,
 
,
وی تصریح داشت: برخی اوقات طرفداران تیم استقلال و گل‌گهر به پلیس فتا مراجعه می‌کنند اما ما نمی‌توانیم در این موضوع پاسخگوی آن‌ها باشیم، فدراسیون فوتبال می‌تواند بر اساس آنچه تحویلشان دادیم، تصمیم‌گیری کند و اینکه اعلام نمی‌کنند، برایم تعجب‌برانگیز است و حتماً باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه