اخبار داغ

در نشست هماهنگی برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان مرکزی مطرح شد؛

تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه فجر/ انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و دستگاه ها باید تسهیل گر باشند

تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه فجر/ انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و دستگاه ها باید تسهیل گر باشند
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همچون سالیان گذشته باید مردم در برگزاری جشن‌های انقلاب پای‌کار باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم رقم خورده و متعلق به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور دستگاه‌های عضو این ستاد به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حجت‌الاسلام خلیلی سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این نشست تأکید کرد: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که ما در اجرای برنامه به دنبال این موضوع هستیم و دستگاه‌های اجرایی باید در این حوزه تسهیل گری کنند.

,

خلیلی با اشاره به سرفصل برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: همچون سالیان گذشته باید مردم در برگزاری جشن‌های انقلاب پای‌کار باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم رقم خورده و متعلق به مردم است.

,

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: در مورد بحث راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نیز در جلسات آتی برنامه‌ریزی و تعیین تکلیف نهایی صورت خواهد گرفت.

,

وی گلباران گلزار شهدا و حجره طلبگی امام راحل (ره) در اراک و بیت حضرت امام در خمین را ازجمله برنامه‌های شاخص و مردمی عنوان کرد و از مردم شهیدپرور و ولایی استان مرکزی جهت اجرای هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب دعوت به عمل آورد.

,

همچنین روسا و نمایندگان کمیته‌های ۲۵ گانه ستاد برگزاری چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این جلسه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

,

ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برگزاری سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان در یکی از مدارس استان، فضاسازی شهری و بقاع متبرکه، برگزاری اجلاسیه شهدای طلبه استان در مصلی اراک، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و تبیین دستاوردهای علمی انقلاب و اردوی هفت‌اقلیم ویژه دانشگاهیان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه