اخبار داغ

با ارائه درخواست به AFC؛

فولاد و سپاهان به‌دنبال اخذ امتیاز میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا/ رقابت ایران با امارات و عربستان بر سر بازی‌های متمرکز

فولاد و سپاهان به‌دنبال اخذ امتیاز میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا/ رقابت ایران با امارات و عربستان بر سر بازی‌های متمرکز
۳ کشور ایران، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دنبال اخذ میزبانی در بازی‌های فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از الوطن قطر؛ تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این بوده که با توجه به شیوه افسارگسیخته جهش جدید بیماری کرونا به نام اومیکرون در تمام دنیا بالاخص کشورهای خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را به شکل متمرکز و در یک کشور برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از این رو شنیده شده که باشگاه‌های سعودی، اماراتی و ایرانی درخواست خود را به AFC مبنی بر اعلام آمادگی جهت میزبانی از بازی‌های گروه خود در مسابقات ACL را اعلام کرده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پس از بررسی شرایط، تصمیم خود را در این زمینه مشخص خواهد ساخت.

,

باشگاه‌های فولاد و سپاهان در این دوره از رقابت‌ها، نمایندگان فوتبال ایران در قاره هستند و با توجه به شرایط مساعد این باشگاه‌های صنعتی در ابعاد مالی و لجستیکی، احتمال این هست که میزبانی از حداقل یک گروه به فوتبال ایران اعطا شود.

,
بازه زمانی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شرح زیر خواهد بود: 
,
 
,
مرحله گروهی: ۷ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ (۱۸ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)
,
یک‌هشتم نهایی: ۳ و ۴ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ و ۱۵ بهمن ۱۴۰۱)
,
یک‌چهارم نهایی: ۷ فوریه ۲۰۲۳ (۱۸ بهمن ۱۴۰۱)
,
نیمه‌نهایی: ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱)
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه