اخبار داغ

رئیس نظام مهندسی ساختمان یزد عنوان کرد

رعایت عدالت و حذف رانت در نظام مهندسی یزد با ارجاع نظارت رندوم

رعایت عدالت و حذف رانت در نظام مهندسی یزد با ارجاع نظارت رندوم
فرهمند گفت: از زمانی که ارجاع نظارت رندوم را راه‌اندازی شد به صورت متوسط به تمام مهندسان استان یزد دو یا سه کار رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مجتبی فرهمند رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد در نشستی با نماینده یزد و اشکذر با اشاره به اینکه در گذشته مشکلی در ارتباط با فعالیت مهندسان ناظر وجود داشت اظهار داشت: مشکلی که در این زمینه وجود داشت این بود که برخی از مهندسان کارهای زیادی داشتند و به برخی دیگر کار ارجاع نمی‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه رابطه و رانت در این روند تاثیر خاصی داشت خاطرنشان کرد: از زمانی که ارجاع نظارت رندوم را راه‌اندازی کردیم الان به صورت متوسط به تمام مهندسان ما دو یا سه کار رسیده و حتی کسانی که در طول 10 سال گذشته هیچ پروژه‌ای نداشتند الان مشغول به کار هستند.

,

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد افزود: این یکی از کارهای مهمی است که در سازمان نظام مهندسی استان یزد رخ داد و به این صورت جلوی رانت را گرفتیم.

,

وی با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی در استان تبدیل به مشکلی ریشه دار و اساسی شده است؛ گفت: رفع این موضوع نیازمند نهضتی استانی دارد که همکاری همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد.

,

فرهمند در همین رابطه افزود: موضوع تخلفات ساخت و ساز استان یزد بارها در وزارت کشور مطرح شده و این موضوع زیبنده استان نیست چراکه اعتبار یزدی ها تحت تاثیر این موضوع در کشور قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه