اخبار داغ

تمرینات یوزها پشت درب‌های بسته؛

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال در محل هتل المپیک/ قرنطینه بازیکنان داخلی به‌همراه قایدی و نوراللهی

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال در محل هتل المپیک/ قرنطینه بازیکنان داخلی به‌همراه قایدی و نوراللهی
اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان در هتل المپیک آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ اردوی تیم ملی فوتبال ایران به منظور دیدار با عراق و امارات متحده عربی از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۳ بهمن ماه در محل هتل المپیک آغاز شد. در اولین روز از اردو، بازیکنان شاغل در لیگ داخلی به همراه احمد نوراللهی و مهدی قایدی حضور پیدا کردند و به همراه کادر فنی تیم ملی تست PCR داده و قرنطینه شده تا جواب تست ها بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پس از آمدن جواب تست ها کار گروهی شروع خواهد شد و باقی بازیکنان و لژیونرها نیز بنا به بلیت های رزرو شده، از بامداد امروز خود را به کادر فنی معرفی خواهند کرد و به قرنطینه خواهند رفت تا جواب آزمایش ها معلوم شود.
,
 
,
تمرین تیم ملی امروز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در دو گروه برگزار خواهد شد و پس از منفی شدن  تست لژیونرها، اولین تمرین تیم ملی با حضور تمامی نفرات فردا برگزار خواهد شد. با توجه به قوانین و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در رعایت پروتکل های بهداشتی، تمرین تیم ملی پشت درهای بسته خواهد بود.
,
 
,
برخی از منابع خبری مدعی شده اند که کمال کامیابی نیا از لیست انتظار خط خورده و به اردوی تیم ملی دعوت شده؛ این در حالی است که اخباری، اسماعیلی فر، نیک نفس، آقاسی و رفیعی ۵ بازیکن باقی مانده در لیست استندبای اسکوچیچ هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه