اخبار داغ

تجربه مهربانی در روزهای سخت کرونایی؛

تداوم سیل همدلی با کمک‌های مومنانه در جنوب کشور/ از توزیع ۶۰۰هزار بسته معیشتی تا اهداء ۳۰۰سری جهیزیه توسط سردار سلامی

تداوم سیل همدلی با کمک‌های مومنانه در جنوب کشور/ از توزیع ۶۰۰هزار بسته معیشتی تا اهداء ۳۰۰سری جهیزیه توسط سردار سلامی
کرونا با همه سختی هایی که دارد اما برای ما ایرانیان باعث ایجاد جلوه هایی از همدلی برای ثبت در تاریخ کشورمان شده است؛ آن هم ایجاد کمک های مومنانه و دستگیری از افراد جامعه که در دوران سخت کرونا دخلشان به خرجشان نمی رسد و محتاج هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ماه های پایانی سال ۱۳۹۸ بود که ویروسی منحوس به نام کرونا وارد کشور عزیزمان شد؛ ویروسی که در آن زمان کاملا ناشناخته بود و واکسن و درمان قطعی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ویروسی که زندگی تمام افراد جامعه را تحت شعاع خود قرار داده و بسیاری از مشاغل با همه گیری کرونا دچار تزلزل شد و بسیاری از پدران شرمنده فرزندان خود شدند.

,

با اوج گیری کرونا در کشورمان بسیار از مناطق گردشگری، استادیوم ها، مسابقات و…. تعطیل و مداررس و دانشگاه به آموزش مجازی روی آوردند.

,

هر چند که با کشف واکسن کرونا و زدن آن توسط افراد بسیاری از جامعه به فضل خداوند همه گیری و تعداد بستری و مرگ و میر ها کاهش یافته است؛ اما همچنان هر روز این ویروس منحوس جهش یافته و روی دیگر خود را نشان می دهد.

,

, ,

کرونا با همه سختی هایی که دارد اما برای ما ایرانیان باعث ایجاد جلوه هایی از همدلی برای ثبت در تاریخ کشورمان فراهم ساخت؛ آن هم ایجاد کمک های مومنانه و دستگیری از افراد جامعه که در دوران سخت کرونا دخلشان به خرجشان نمی رسد و محتاج هستند.

,

رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ شعبانِ فروردین ۱۳۹۹ و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.»

,

سخنان گهربار معظم له باعث ایجاد سیل همدلی در مناطق مختلف کشور به طوری که خبرهای خوبی از کمک های مومنانه از سراسر کشور به گوش رسید.

,

جنوبی ترین نقطه کشور در استان هرمزگان نیز به فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و با اجرای کمک های مومنانه موجی از همدلی را در ساجلی ترین استان کشور راه انداختند.

,

, ,

توزیع ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در کمک های مومنانه هرمزگان

, توزیع ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در کمک های مومنانه هرمزگان,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عنوان کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها در زمینه تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک صورت گرفته و همینطور تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش مواسات همدلی در دستور کار قرار گرفته بود.

,

وی افزود: در مرحله نخست ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و محرومین توزیع گردید.

,

 باوقار تصریح کرد: با اجرای بیستمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه و از ابتدای طرح تاکنون تعداد بسته های معیشتی  ۶۰۰ هزار بسته شد که بین نیازمندان و محرومین توزیع خواهد شد.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: با اجرای مرحله بیستم رزمایش نهضت خدمات مومنانه، ارزش ۲۰ هزار بسته معیشتی به ۳۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد؛ و سعی کرده ایم این بسته های معیشتی در کلیه محله های محروم استان و با کمک گروه‌های جهادی توزیع گردد و به دست نیازمندان برسد.

,

باوقار در پایان گفت: طی دو سال اخیر خدمات دیگری از جمله توزیع بیش از دو میلیون بسته مرغ و گوشت گرم، ۳ میلیون پرس غذای گرم، ۱۰ هزار بسته لوازم التحر‌یر و البسه بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است و بیش از ۳۰۰۰ سری جهیزیه در قالب طرح ازدواج آسان به زوج‌های جوان و نیازمند هرمزگانی اهدا گردیده است.

,

, ,

یک هزار بسته کمک معیشتی و سیصد سری جهیزیه توسط سردار سلامی تأمین و بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شد

, یک هزار بسته کمک معیشتی و سیصد سری جهیزیه توسط سردار سلامی تأمین و بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شد,

روز گذشته به مناسبت سالروز میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا(س)، هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در منطقه پنجم دریایی امام محمد باقر(علیه السلام) با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ، فرمانده نیروی دریایی سپاه و دریادار دوم پاسدار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا انجام شد.

,

تنگسیری گفت: این رزمایش در راستای ادامه نهضت کمک های مؤمنانه معیشتی سپاه به مناطق کم برخوردار است که با توجه به ویژگی بارز «مردمیاری» و «همیاری با مردم» سپاه تقدیم مردم می شود .

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: از ابتدای شروع کرونا و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه تاکنون یکصد هزار بسته معیشتی و بالغ بر هزار سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق کم برخوردار و صعب العبور تقدیم مردم نموده و در این مرحله از رزمایش، یک هزار بسته کمک معیشتی و سیصد سری جهیزیه به نیت سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد همراهش شهید أبو مهدی المهندس و شهدای مدافع حرم به مردم نجیب و عزیز مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان تقدیم می شود .

,

, ,

تنگسیری اظهارکرد: ارزش مالی هر بسته کمک معیشتی غذایی بالغ بر پنج میلیون ریال و هر سری جهیزیه با بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال و جمعأ به مبلغ بیش از پنجاه میلیارد ریال ارزش مالی دارد که از طرف فرمانده شجاع و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تأمین و تقدیم شده است .

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه، خاطرنشان کرد: از ویژگی های اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه و بی منت به مردم بود که در این مرحله از رزمایش با تأسی از این شهیدان والامقام اقدام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه