اخبار داغ

برگزاری نشست بررسی برنامه های تیم ملی با حضور سرپرست فدراسیون

کیانی زاده: از برنامه‌های تیم‌ملی تکواندو حمایت می کنیم/ 2 طلا، یک نقره و یک برنز در هانگژو هدف ماست

کیانی زاده: از برنامه‌های تیم‌ملی تکواندو حمایت می کنیم/ 2 طلا، یک نقره و یک برنز در هانگژو هدف ماست
​​​​​​​سرپرست فدراسیون تکواندو گفت: هدف ما حضور پر قدرت در بازی های آسیایی 2022 و کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نشست بررسی روند آماده سازی و برنامه‌های تیم ملی به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی 2022 با حضور فرامرز کیانی‌زاده سرپرست فدراسیون، مجید نیری دبیر، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، فریبرز عسکری سرمربی و مهرداد یوسفی مربی تیم ملی برگزار‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عسکری در این جلسه با بیان اینکه به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و مسابقات انتخابی دانشجویان اردوی تیم ملی را تعطیل کرده ایم، گفت: براساس هماهنگی با سازمان تیم‌های ملی درخواست شروع مرحله جدید اردوی آماده سازی را از روز شنبه – 9 بهمن‌ماه داریم.

,

کیانی زاده سرپرست فدراسیون تکواندو در این نشست با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو گفت: از آن جایی که نتیجه انتخابات مشخص نیست، موظف به برنامه ریزی و پیگیری امور فدراسیون هستیم. خدارا شکر طی این مدت هم نگذاشتیم کاری روی زمین بماند؛ در بخش تیم‌های ملی نیز اردوها را با نظر سرمربی تیم ملی آغاز خواهیم کرد.

,

وی افزود: هدف ما حضور پر قدرت در بازی های آسیایی 2022 و کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنزی است که فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در بخش آقایان تعهد داده.

,

در این جلسه نیری، فرهادیان و یوسفی نیز نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت با جمع بندی توسط سرپرست فدراسیون تکواندو موارد زیر مقرر شد.

,

تیم ملی در رویدادهای بین المللی اسفندماه، به میزبانی جزیره کیش شرکت و با تیم های حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به منظور استفاده از ملی‌پوشان بیشتر در این مسابقات رایزنی شود.

,

همچنین با درخواست سرمربی تیم ملی مبنی بر حضور در یک تورنمنت معتبر و اردوی مشترک پیش از بازی‌های آسیایی 2022 موافقت شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه