اخبار داغ

وزارت ورزش اینفلوئنسرها را دعوت نکرده بود

سجادی: استعفای ذوالفقارنسب را به پولادگر داده‌ایم تا بررسی کند/ حضور تماشاگران در بازی تیم ملی در حال بررسی است

سجادی: استعفای ذوالفقارنسب را به پولادگر داده‌ایم تا بررسی کند/ حضور تماشاگران در بازی تیم ملی در حال بررسی است
وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای بیژن ذوالفقارنسب را به پولادگر داده‌ایم تا ایشان بررسی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تجلیل و بدرقه از کاروان اسکی اعزامی ایران به بازیهای المپیک زمستانی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سجادی در پایان این مراسم اظهار داشت: به ابتکار فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با همکاری کمیته ملی المپیک و سفارت چین این مراسم ارزشمند و سنت حسنه برای بدرقه ۳ نفل از بهترین های اسکی ایران برگزار شد. بهترین قسمت مرام‌نامه‌ای بود که توسط ورزشکاران قرائت شد. خواهش کردم این مرام‌نامه تکثیر شده و در صفحه ورزش به یادگار بماند. سفیر چین صحبت‌های ارزشمندی داشت و حامل پیام‌هایی خوبی بود. می‌دانم برنامه‌ریزی‌های سنگینی برای افتتاحیه و المپیک در چین صورت گرفته و امیدوارم این رقابت‌ها به شکلی برگزار شود که قاره موجب فخر کره زمین شود.
,
 
,
وی افزود: ان‌شاالله به اتفاق آقای صالحی‌امیری در مهلتی بسیار کوتاه از این بازی‌ها دیدن کرده و با آقای توماس باخ نشست داشته باشیم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان درباره تحریم المپیک زمستانی توسط برخی از کشورها بیان کرد:تحریم دیپلماتیک بازی‌ها پسندیده نیست و منشور المپیک بر عدم دخالت سیاست بر ورزش تاکید دارد. کشور ما نشان داده به مفاد منشور عمل می‌کند و یکی از تعاملات ما در آستانه برپایی تفاهم ۲۵ ساله در ورزش شکل گرفته.
,
 
,
سجادی با اشاره به روابط دیپلماتیک ایران و چین گفت: تبادل‌نظرهایی به‌عنوان سرفصل همکاری مدون شده و در حوزه‌های ورزش و جوانان با چین تعامل خواهیم داشت.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه‌ای وزارت برای جشن صعود تیم ملی گفت: معاونت فرهنگی و همگانی وزارت‌خانه با مسئولین دیگر و ریاست جمهوری، برنامه‌هایی داشتند که برای جشن صعود برنامه داشته باشیم.
,
 
,
سجادی در پاسخ به سئوالی درباره تعویق احتمالی انتخابات کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: هنوز دقیقا درباره انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن خبری به من نرسیده و به‌زودی جلسه‌ای با صالحی‌امیری در این باره خواهیم داشت.
,
 
,
وی در واکنش به سئوالی درباره حضور بلاگرها در وزارت ورزش و حواشی بوجود آمده گفت: وزارت ورزش و جوانان اینفلوئنسرها را دعوت نکرده بود و فقط ساختمان در اختیار جمعیت قرار گرفت.
,
 
,
سجادی در پاسخ به سئوال خبرنگار دانا مبنی بر شرایط حضور تماشاگران در بازی ایران با عراق و امارات گفت: شرایط حضور تماشاگران برای بازی تیم ملی فوتبال فعلا در حال بررسی هست و نتایج را اعلام خواهیم کرد.
,
 
,
 
,
وی همچنین درباره استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس بیان کرد: نامه استعفای بیژن ذوالفقارنسب را به آقای پولادگر داده‌ایم تا ایشان بررسی کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه