اخبار داغ

نمایتده بویراحمد و دنا و بنرهایی در مدح و ستایش از انتصابات دولتی!+تصویر

نمایتده بویراحمد و دنا و بنرهایی در مدح و ستایش از انتصابات دولتی!+تصویر
به تازگی خبرهایی در فضای مجازی حاکی از انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان دارد و در این بین تصویر یک نفر بعنوان فرد مطرح در این خصوص منتشر شد که برخی کاربران این موضوع را به روشنفکر نسبت دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یادداشت ارسالی از حسن تقوی - روزهای گذشته انتشار برخی تصاویر در خصوص انتصاب برخی مدیران کل استان، برخی واکنش ها را در فضای مجازی به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هرچند در برهه های زمانی مختلف نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از این موضوع برائت جسته اند و اقدام خود را در حد پیشنهاد و مشاوره دانسته اند، اما برخی افراد در این بین در حال تحریک احساسات مردمی هستند.

,

به تازگی خبرهایی در فضای مجازی حاکی از انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان دارد و در این بین تصویر یک نفر بعنوان فرد مطرح در این خصوص منتشر شد که برخی صفحات مجازی این موضوع را به روشنفکر، نماینده بویراحمد و دنا منتسب دانستند.

,

نتایج ادامه دار این قضیه باعث شده است که طرفداران نمایندگان دیگر استان در خصوص انتصاب های دیگر در سطح استان به یکباره تحریک شوند و اقدام به انتشار چنین تصاویری کنند و موضوع فوق از مسیر درست خود خارج شود.

,
 
,

بیان صریح مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت نمایندگان در انتصابات موضوع مشخص و واضحی است که همه ما بروی آن اتفاق نظر داریم و قطعا نماینده محترم بویراحمد، دنا و مارگون بروی آن اتفاق نظر دارد.

,

البته این موضوع مربوط به الان نیست و در ادوار مختلف حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این موضوع همواره بعنوان یکی از چالش های اساسی مطرح بوده است اما از آنجایی که مجلس حال حاضر، خود را مجلس انقلابی معرفی کرده است بنابراین باید وجه تمایزی متفاوت تر با دیگر مجالس داشته باشد.

,

پر واضح است که مهدی روشنفکر در جریان چنین مواردی و این گونه تصاویر نیست اما به هرحال مشاورین وی باید جلوی چنین اقداماتی را بگیرند که موجبات تهییج را فراهم نکند و قطعا مخالفت صریح نماینده بویراحمد و دنا و مارگون می تواند طومار این افراد را که به دنبال تفرقه هستند را در هم بکوبد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه