اخبار داغ

جشنی به بهانه روز مادر در خانه سالمندان یاسوج با کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی+تصاویر

جشنی به بهانه روز مادر در خانه سالمندان یاسوج با کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی+تصاویر
جشنی به مناسبت روز مادر در یکی از خانه‌های سالمندان شهر یاسوج برگزار شد که برخی حواشی را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس گروه اجتماعی- روز گذشته جشنی به مناسبت روز مادر در یکی از خانه‌های سالمندان شهر یاسوج برگزار شد که برخی حواشی را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این اقدام و برقراری جشن بسیار قابل‌تحسین است و سنتی بسیار پسندیده و قابل ستایش است که می بایست به شکل ادامه دار و پیوسته برقرار باشد.

,

اما آن چیزی که در این بین نگران کننده بود و بعضا واکنش برخی کاربران فضای مجازی را در پی داشته است این بود که برخی دستورالعمل های بهداشتی در این مراسم رعایت نشده است.

,

این عزیزان و سالمندان یادگاری هایی هستند که همه ما وظیفه مراقبت و حفاظت از آنها در برابر موضوعات مختلف را داریم و اگر خدای ناکرده یک نفر از این افراد به این بیماری منحوس گرفتار شوند قطعا نتایج خوبی را در پی نخواهد داشت.

,

هر چند گفته می شود که این افراد واکسینه بوده اند اما آیا افراد واکسینه شده در جامعه نداریم که اکنون به این بیماری مبتلا شده اند؟

,

بنظر می رسد باید مراقبت بیشتری روی این قبیل موضوعات داشت و کارشناسان امر همچنان میگویند که استفاده از ماسک و وسایل بهداشتی همچنان بهترین مراقبت در قبال این موضوع هستند.

,
,
, ,



خبرنگار: شیخ ممو

انتهای پیام/

 

, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه