اخبار داغ

هندبالیست های ایران بعد از برد کویت چه گفتند؟

نوروزی‌نژاد: چیزی نمانده بود که قلب‌مان از تپش بایستد/ استکی: حتی وقتی عقب بودیم، تسلیم نشدیم

نوروزی‌نژاد: چیزی نمانده بود که قلب‌مان از تپش بایستد/ استکی: حتی وقتی عقب بودیم، تسلیم نشدیم
بازیکنان تیم ملی هندبال ایران بعد از پیروزی برابر کویت صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم گروهی به مصاف کویت رفت و در یک بازی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 27 بر 26 این تایم را شکست داد تا صعود خود را به نیمه نهایی مسابقات قطعی کرده و جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بعد از این برد درخشان بازیکنان تیم ملی هندبال صحبت کردند.

,

 

,

*سیاوشی: احساسم وصف ناشدنی است

, *سیاوشی: احساسم وصف ناشدنی است,

محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و راه‌یابی به مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: واقعا بازی خوبی بود و با خوش‌شانسی کویتی‌ها همراه بود، زیرا توپ‌های آن‌ها بعد از برخورد با سر و دست بازیکنان ما وارد دروازه ما می‌شد و حتی بیرون نمی‌رفت!

,

وی افزود: کویتی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند اما خدا را شکر در لحظه‌ آخر بازی  توانستیم پیروز بشویم و ما مزد زحماتمان را گرفتیم. همه‌ تیم از ته دل خوشحالیم و حس ما وصف‌شدنی نیست. بالاخره اتفاقی که باید رخ می‌داد، اتفاق افتاد. قبل از اعزام هم همه یکدل و هم‌قسم شدیم که باید بشود و شد.

,

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به تلاش‌های دیگر ملی‌پوشان خاطر نشان کرد: خدا را شاکرم، بچه‌ها واقعا از جان و دل زحمت کشیدند. دعاهای خیر بسیاری از هموطنانمان هم پشت‌سر ما بود. حتی از کسانی هم که پشت‌ ما نبودند هم تشکر می‌کنم زیرا باعث شدند ما غیرتمان جریحه‌دار شود و این اتفاق قشنگ بیفتد.

,

سیاوشی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئنم که دعای مردم و کمک‌های افراد زیادی در این پیروزی نقش داشت و باید به‌طور جدی از همه آنها تشکر کنیم. افراد حاضر در بخش‌های مختلف فدراسیون برای ما زحمت کشیدند و این جواب زحمت‌های آن‌ها بود.

,

 

,

*نوروزی‌نژاد: چیزی نمانده بود که قلب‌مان از تپش بایستد

, *نوروزی‌نژاد: چیزی نمانده بود که قلب‌مان از تپش بایستد,

پویا نوروزی‌نژاد ملی‌پوش هندبال پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی‌ جهانی اظهار کرد: این موفقیت را به جامعه هندبال تبریک می‌گویم. بازی بسیار حساسی بود و برای لحظاتی چیزی نمانده بود که قلب‌مان از تپش بایستد، اما در نهایت شیرین بود.

,

وی ادامه داد: گل آخری که زدیم شیرینی این بازی را برای ما چند برابر کرد. درست است که ۶۰ دقیقه بسیار سخت را تجربه کردیم، اما در نهایت مزد زحمات‌مان را گرفتیم و این پیروزی بزرگ را به همه افرادی که حامی ما بودند تبریک می‌گویم. امیدوارم که هر سال بتوانیم رشد کرده و در المپیک و مسابقات جهانی بدرخشیم.

,

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه هوای هندبال را داشته باشند، چون این رشته پتانسیل بالایی در ایران دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نهایت باید بگویم که خیلی خوشحال هستم. این برای دومین بار است که هندبال ایران جهانی می‌شود و دفعه قبل هم خیلی سخت جهانی شدیم، اما امیدوارم این طلسم شکسته شود و راحت تر به رقابت‌های جهانی صعود کنیم.

,

 

,

*کیانی: بازی با کویت از عربستان هم سخت تر بود

, *کیانی: بازی با کویت از عربستان هم سخت تر بود,

محمد کیانی ملی پوش هندبال پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی‌ جهانی اظهار کرد: بازی عجیب و غریب وهیجان انگیزی بود. همه از جان مایه گذاشتند تا برنده شویم. خدا را شکر که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

,

وی ادامه داد: از همه افرادی که در این مدت تیم را حمایت کردند و انرژی مثبت فرستادند تشکر می‌کنم. حسی که دارم را نمی‌توانم درست و کامل بیان کنم، اما بسیار خوشحالم که یک بازی سنگینرا با موفقیت پشت سر گذاشتیم و جهانی شدیم.

,

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازی امروز با کویت سنگین‌ترین بازی ما بود و از دیدار با عربستان هم سخت‌تر و حساس‌تر بود. این دیدار حکم مرگ و زندگی را برای ما داشت و خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم. از حالا تمرکز ما روی کسب مدال خواهد بود.

,

کیانی ادامه داد: نخستین هدف‌مان کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان بود که محقق شد و حالا تلاش می‌کنیم تا با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

,

 

,

*ابویی: حالا به دنبال کسب مدال هستیم

, *ابویی: حالا به دنبال کسب مدال هستیم,

احسان ابویی ملی پوش هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت و کسب سهمیه جهانی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود، واقعاً نمی‌توانم احساسم را بیان کنم و بسیار خوشحال هستم تک تک بازیکنان در این مسیر زحمت کشیدند و می‌دانم چشم امید بسیاری از مردم و علاقمندان به هندبال به دست‌های ما بود.

,

وی ادامه داد: خدا را شکر که جهانی شدیم. بدون شک در آینده بیشتر از هندبال ایران خواهید شنید. امسال حق‌مان است که با مدال مسابقات قهرمانی آسیا را ترک کنیم. نه تنها مردم ایران، که الان خودمان هم توقع کسب مدال داریم. از ابتدا که به مسابقات آمدیم هدف‌مان این بود که کار بزرگی انجام داده و حماسه‌سازی کنیم.

,

ملی پوش هندبال کشورمان خاطر نشان کرد: سال‌ها بود که هندبال ایران جهانی نشده بود، اما حالا می‌توانیم این پیروزی را با مردم خوب کشورمان جشن بگیریم. امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم مدال هم کسب کنیم. شک نکنید این تیم دیگر به راحتی مقابل هر تیمی بازنده نخواهد شد. کویت تیم قدرتمندی بود و حالا باید خود را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

,

 

,

*جهانی: بازی خیلی سختی شده بود

, *جهانی: بازی خیلی سختی شده بود,

حسین جهانی ملی پوش هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی شده بود. بازیکنان کویت خیلی خوش شانس بودند که شوت‌هایشان با برخورد به بازیکنان ما وارد دروازه می‌شد. در نهایت این ما بودیم که توانستیم برنده بازی شویم.

,

وی ادامه داد: خوشحالم که ما در نهایت تیمی بودیم که توانست خوشحال زمین مسابقه را ترک کند. این موفقیت را به تمام مردم خوب کشورم و افرادی که در این مسیر برای ما زحمت کشیدند تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم هندبال ایران را در رده‌های بالاتر ببینیم.

,

 

,

*غلامی: در تمام عمرم انقدر خوشحال نبودم!

, *غلامی: در تمام عمرم انقدر خوشحال نبودم!,

محمد غلامی ملی پوش هندبال ایران پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل کویت و کسب سهمیه قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی فوق العاده سنگینی بود و بسیار هم حساس شد. خدا را هزار مرتبه شکر که آخر این ماجرا شیرین بود و تیم ایران توانست به مسابقات قهرمانی جهان صعود کند.

,

وی ادامه داد: این موفقیت مبارک نسل آینده هندبال، تمام اعضای خانواده این رشته و مردم خوب کشورمان باشد که در این مدت انرژی زیادی به ما دادند.

,

ملی پوش هندبال کشورمان عنوان کرد: بسیار خوشحال هستم و نمی‌توانم احساسم را بیان کنم. با 34 سال سن تاکنون اینقدر در زندگی ام خوشحال نشده بودم. امیدوارم توانسته باشیم برای لحظاتی هم که شده دل مردم را شاد کنیم.

,

 

,

*استکی: حتی وقتی عقب بودیم هم تسلیم نشدیم

,

سجاد استکی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی‌ جهانی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. بازی بسیار سنگینی بود، چون فشار کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان روی بازیکنان بود. شاید اگر این فشار نبود ما خیلی بهتر بازی می‌کردیم.

,

وی ادامه داد: خدا را شکر که در نهایت برنده بازی بودیم. تمام بازیکنان یکدل شده بودند و تا لحظه آخر جنگیدند، حتی زمانی که عقب افتاده بودیم هم تسلیم نشدیم و به بازی برگشتیم. واقعاً خوشحالم که هندبال ایران یک بار دیگر جهانی شد و این موفقیت به همه چسبید. 

,

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: از حالا برای کسب مدال می‌جنگیم تا انشالله با کسب یک مدال خوش رنگ بتوانیم به کشور بازگردیم. در نهایت این موفقیت را یک بار دیگر تبریک می‌گویم و امیدوارم بازهم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

,

استکی در مورد شوت و گل آخری که در این بازی زد و حکم صعود ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان را امضا کرد، گفت: خوشحالم که شوت آخر من به گل تبدیل شد و تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد، اما شوتی که من زدم حاصل تلاش تمام بازیکنان بود. امیدوارم بازهم بتوانیم با همین اتحاد و همدلی پیش رفته و دل مردم را بیش از پیش شاد کنیم.

,

 

,

*آثاری: احساسم وصف شدنی نیست

,

یونس آثاری پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: دیدار مقابل کویت بسیار سنگین بازی بسیار سنگینی بود و خدا را شاکریم که در پایان با همت ملی‌پوشان و دعای خیر مردم پیروز مصاف دشوار مقابل کویت بودیم و به جمع تیم‌های مسابقات قهرمانی جهان راه یافتیم.

,

وی افزود: این پیروزی را به تک تک مردم ایران به ویژه هندبال‌دوستان تبریک می‌گویم. احساسم قابل وصف نیست زیرا اولین باری است هست که به همراه تیم ‌به مسابقات قهرمانی جهانی صعود می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده طوری بازی کنیم که بر روی سکو هم برویم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه