اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی تئاتر به میزبانی میاندوآب

برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی تئاتر به میزبانی میاندوآب
نیک مرام گفت: نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر نهال به صورت کشوری به میزبانی میاندوآب برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود نیک‌مرام در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر نهال در میاندوآب اظهار کرد: همچنین دومین دوره جشنواره تئاتر نهال به صورت استانی در میاندوآب برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: موضوع این جشنواره تولید، پشیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تولید و اشتغال با کالای ایرانی و رفع موانع، حفظ محیط زیست، فرهنگ ایثار و شهادت و آسیب‌های اجتماعی شامل اعتیاد، طلاق، کودکان کار و خیابانی است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: کتاب و کتابخوانی، کرونا و مقابله با آن، زندگی در شرایط بحرانی و مقابله با آن، کرونا و آسیب‌های اجتماعی، درخت و درختکاری، نهال کاری، بحران آب و خاک، خشکسالی، دریاچه ارومیه و آزاد از موضوعات دیگر این جشنواره هستند.

,

نیک مرام بیان کرد: تاکنون ۳۰ اثر از ۱۲ شهر آذربایجان غربی برای شرکت در جشنواره استانی نهال ارسال شده و در حال آماده‌سازی کار خود هستند.

,

وی بیان کرد: برای جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر نهال نیز تاکنون از هفت استان اثر ارسال شده که پیش بینی می کنیم با توجه به مدت زمان زیادی که برای برگزاری جشنواره کشوری باقی است، آثار بیشتری از سایر استان‌ها به جشنواره ارسال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه