اخبار داغ

امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد؛

ضرورت شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب

ضرورت شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با بیان اینکه برای تحقق آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی باید مسئولان حکومتی پایبند و متعهد باشند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، باید تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: هر نظام و حکومتی یک سری آرمان و شعار دارد و این نباید در حد شعار باقی بماند یعنی باید به واقعیت بپیوندد و عملی شوند.   

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انقلاب ما، این است بخش عظیمی از آرمان ها و شعارها محقق شده و بخشی هم‌ باید تحقق بپیوندد.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: نکته مثبت راه انقلاب ما بر عکس بعضی از کشورها فاصله نگرفتن از این اهداف بوده و پویایی و زنده بودن شعار ها و این راه، از مهمترین مولفه های این انقلاب و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.   

فاطمی نسب گفت: البته در بعضی از موارد هم نتوانستیم به خوبی اهداف انقلاب را جامه عمل بپوشانیم و همان طور که رهبر عزیز فرمودند باید از گام اول برای گام های بعدی درس گرفت و در این راه استفاده کرد.

وی گفت: هدف دیگری که در این راه بسیار مهم بوده کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه است و انقلاب ما به دنبال حمایت از مستمندان و قشر ضعیف جامعه بوده و تقسیم ثروت بطور عادلانه بوده است.

 امام جمعه شهرستان سرپلذهاب افزکد: متاسفانه بعضی از مسئولین در راس امور و قدرت به این شعارهای انقلاب معتقد نبودند، بنابراین این عدم تعهد باعث شد شعارهای اسلام محقق و ادامه نداشته باشد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب یکی از مهمترین رسالت هایی که داریم، این است که مسئولینی باید انتخاب و به منصب قدرت بنشانیم که اسلام شناس و با روحیه انقلابی و معتقد به ارزش های اسلام باشند.  

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، در گام دوم انقلاب، باید تمدن نوین اسلامی شکل گیرد و به این سمت حرکت کنیم، بنابراین باید کسانی در راس حکومت ها باشند که معتقد به شکل گیری این تمدن باشند و لذا در دولت جدید برای تحقق شعارهای انقلاب و آرمان ها و برای تمدن سازی از کسانی حمایت کنیم که خود معتقد به این امور باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب و پویایی آن همین است که با آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی هنوز فاصله نگرفتیم، اما اگر بخواهیم این روند ادامه داشته باشد، باید مجریان قوی اعتقاد راسخ نسبت به این مسائل داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه