اخبار داغ

جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

استفاده و به کارگیری از هنر برای ترویج معنویت از ضروریات است

استفاده و به کارگیری از هنر برای ترویج معنویت از ضروریات است
سردار زارع کمالی گفت: پایه و اساس هر کاری هنر است و به کارگیری هنر برای ترویج بعد معنویت از ضروریاتی است که دشمن هم در مقابل آن جبهه گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در نشست خبری جشنواره هنری – رسانه ای «قد قامت عشق» با اشاره به دلایل ضرورت ورود نیروهای مسلح به موضوع نماز اظهار کرد: یکی از نقاط متفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی غرب و شرق، بحث بعد معنویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: نیرو.های نظامی شرق و غرب تنها نگاه ابزاری به قدرت نظامی دارند در حالی که ما بر اساس آیه های قران کریم علاوه بر بعد قدرت در ابزار و در بعد قوه و نیروی انسانی هم باید عزم راسخ داشته باشند.

,

سردار زارع کمالی ادامه داد: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دست برتری را نسبت به دشمن دارند در حالی که قبل از انقلاب، نیروی نظامی کشور نیرویی کاملا وابسته به استکبار جهانی بود.

,

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد:در دفاع مقدس از یک نیروی وابسته به یک نیروی مستقل بدل شدیم و امروز با توجه به تلاش های جوانان این مرز و بوم به قدرت بازدارندگی و ضربه متقابل رسیده ایم.

,

وی گفت: عزم راسخ و ایمان پولادین و انگیزه روافزون یکی دیگر از ضروریات نیروهای مسلح است که با تربیت جوانان با انگیزه  و کادرسازی و تمدن سازی بنابر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب شکل می گیرد.

,

سردار زارع کمالی عنوان کرد: تمدن سازی اسلامی در مقابل تمدن سازی غرب وحشی، نیازمند ایمان قوی و نیروی انسانی ولایت مدار است که یکی از اقدام در این راستا موضوع معنویت است که در بعد معنویت مهم ترنن موضوع  پرداختن به امر نماز است.

,

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشارهبه افتتاحیه اجلاسیه نماز در هفته بسیج گفت: پایه و اساس هر کاری هنر است و به کارگیری هنر برای ترویج بعد معنویت از ضروریاتی است که دشمن هم در مقابل آن جبهه گرفته است و در درساتای اجلاسیه نماز استان یزد یکی از اقدامات خوب جشنواره هنری رسانه ای قد قامت عشق است.

,

وی ابراز کرد: جشنواره قد قامت عشق از امروز آغاز به کار خواهد کرد و اختتامیه ان با همرایی و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی استان یزد در روز پاسدار و همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) خواهیم داشت.

,

سردار زارع کمالی افزود: این جشنواره در بخش هنری در قالب 9 محور و در بخش رسانه در قالب 7 محور کار خود را دنبال خواهد کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: امید ان داریم با برپایی چنین جشنواره هایی و با ترویج فرهنگ نماز، شاهد گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی باشیم و تمدن نوین اسلامی را تجلی بخشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه