اخبار داغ

با موافقت بانک ملی ایران صورت گرفت؛

پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی در پروژه راه آهن بیرجند-قاین-یونسی

پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی در پروژه راه آهن بیرجند-قاین-یونسی
در راستای پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی به منظور تسریع در روند تکمیل کنسرسیوم بانکی برای راه‌ آهن بیرجند ـ‌ قاین ـ یونسی انجام شد که در این دیدار بانک ملی نسبت به موافقت خود جهت پذیرش عاملیت اعلام آمادگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در ادامه پیگیری‌های هفتگی مبنی بر تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی، دکترقناعت استاندارخراسان جنوبی به همراه دکتر اسحاقی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه درمجلس شورای اسلامی و مهندس داعی مدیرکل راه وشهرسازی استان با فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران دیدارو گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

این دیدار با هدف رایزنی با بانک ملی ایران در راستای پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی به منظور تسریع در روند تکمیل کنسرسیوم بانکی برای راه‌ آهن بیرجند -قاین -یونسی انجام شد که در این دیدار بانک ملی نسبت به موافقت خود جهت پذیرش عاملیت اعلام آمادگی نمود.

,

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد؛ بانک ملی ایران، موضوع تکمیل مبلغ عاملیت گروه بانکی را در شورای هماهنگی بانک ها پیگیری و مساعدت نماید.

,

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، تهاتر بدهی بانکی پیمانکاران باند های دوم استان بود که مقرر شد؛ بانک ملی ایران در این زمینه حداکثر همکاری و مساعدت را داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه