اخبار داغ

همسر شهید عباس نجفی:

سیره حضرت زهرا(س) باید در متن زندگی بانوان باشد/ ضرورت تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان

سیره حضرت زهرا(س) باید در متن زندگی بانوان باشد/ ضرورت تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان
مجیدی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان است،گفت: این الگو علاوه بر اینکه باید در کشور به خوبی معرفی شود باید در سایر کشورهای اسلامی به خوبی معرفی شود و این نیاز به کار تحقیقاتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ مجیدی همسر شهید والامقام عباس نجفی عصر امروز در آیین نهمین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت در کانون امام علی(ع) اراک اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) به جهت کامل بودن ایشان باید در متن زندگی بانوان باشد و زنان ایرانی و مسلمان باید سیره و زندگی این شخصیت بانوی بزرگ اسلام را باید در زندگی خود عملیاتی سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: نامگذاری ولادت حضرت زهرا(س) به نام روز مادر افتخاری بزرگ برای بانوان است و این روز فرصتی مناسب برای بازخوانی سیره ایشان و شناساندن بانوی بزرگ اسلام به نسل جوان است.

,

وی بیان کرد: دنیا مسیری گذرا برای انسان ها است که باید توشه خود را بردارند و چه خوب است در مسیر جمع آوری توشه انسان ها در مسیر اهل بیت(ع) باشند.

,

همسر شهید والامقام عباس نجفی ادامه داد: فاطمه زهرا(س) اوج محبت است و اولین فردی که وارد بهشت می شود فاطمه زهرا(س) است که خداوند با دلیل احترامی که برای ایشان قائل است دوستداران فاطمه زهرا(س) و فرزندان ایشان را مورد شفاعت قرار می دهند و لذا باید الگوی واقعی ما در زندگی حضرت زهرا(س) باشد.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان است،گفت: این الگو علاوه بر اینکه باید در کشور به خوبی معرفی شود باید در سایر کشورهای اسلامی به خوبی معرفی شود و این نیاز به کار تحقیقاتی دارد.

,

مجیدی افزود: چندین سال قبل مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار شهید زن موضوع الگوی سوم، الگوی زن مسلمان را مطرح کردند و فرمودند الگوی سوم زن مسلمان، الگویی است که در آن حق کرامت الهی را به زن معاصر برمی‌گرداند و این الگو نه شرقی است و نه غربی است و این مسئله در گام دوم نیاز به پرداختن دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین، کامل ترین و برترین الگوی زن مسلمان است که ایشان بهترین مادر، بهترین همسر، بهترین زن و بهترین مسلمان است و در تمامی شاخصه‌های اخلاقی، رفتاری و عملی این بانوی مکرمه سرآمد است و همه ما وظیفه داریم این الگو را به نسل جدید به خوبی معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه