اخبار داغ

صبح امروز انجام گرفت

برگزاری سومین مجمع سلامت شهرستان خاتم

برگزاری سومین مجمع سلامت شهرستان خاتم
سومین مجمع سلامت شهرستان خاتم با شعار سواد سلامت آینده سلامت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح امروز سومین مجمع سلامت شهرستان خاتم به ریاست فرماندار و دبیری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با شعار سواد سلامت آینده سلامت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اکبریان، فرماندار شهرستان خاتم، ضمن خیر مقدم، سواد سلامت را یکی از مهمترین موضوعات روز دانست و تشکیل مجمع سلامت شهرستان را بهترین فرصت برای بررسی و هم اندیشی در خصوص ارتقای سواد سلامت مردم بیان کرد.

,

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی  بر لزوم توجه به درس آموخته های همه گیری کرونا و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

,

دکتر لطفی در ادامه به موضوع توسعه سلامت همه جانبه پرداخت و تغییر سبک زندگی فعلی به سبک زندگی اسلامی ایرانی را یکی از مهمترین ضرورت ها دانست و  بر لزوم آسان سازی ازدواج جوانان در راستای بحث زاد و ولد و جمعیت تاکید کرد.

,

در ادامه دکتر پوررضایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ارائه گزارش وضعیت شهرستان در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و یکی از نقاط قوت شهرستان را مشارکت مردم در بحث سفیران سلامت عنوان کرد. در پایان از خیران و فعالان سلامت شهرستان خاتم تقدیر و تجلیل شد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه