اخبار داغ

امام جمعه یزد مطرح کرد:

وفاداری حضرت زهرا (س) الگویی برای زنان جامعه

وفاداری حضرت زهرا (س) الگویی برای زنان جامعه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، وفاداری را شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا(س) دانست و گفت: وفاداری همسران در خانواده صبر و محبت ها را تقویت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با اساتید و کارکنان حوزه علمیه یزد با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته مقام زن اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شاخص حضرت زهرا(س) وفاداری بی نظیر آن حضرت است که این صفت بسیار خوبی به ویژه نسبت به خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: وفادار بودن به ویژه در مورد زوجین نسبت به یکدیگر، صفت بسیار ارزشمندی است و باعث می شود که طرف مقابل محبت و علاقه اش استوار بماند و برای زوجین آرامش خیال به دنبال خواهد داشت.

,

ناصری ادامه داد: آرامشی که به دنبال وفاداری در خانه و خانواده حاکم می شود، شرایط زندگی را بهبود می بخشد و امروز اگر می بینیم آمار طلاق در جامعه افزایش یافته، به دلیل عدم اطمینان طرفین به یکدیگر است.

,

امام جمعه یزد بیان کرد: وفاداری، صبر را نیز در انسان تقویت می کند و صبر در زندگی، انسان را در برابر مشکلات مقاوم و دوام زندگی را دو چندان می کند.

,

وی یادآور شد: اگر علایق و محبت افراد به یکدیگر رنگ خدایی داشته باشد، این علاقه پایدار خواهد بود و می توان روی این دوستی‌ها و مودت‌ها حساب کرد.

,

ناصری با اشاره به برخی ویژگی های حضرت زهرا(س) در همسرداری بیان کرد: زنان امروز جامعه ما در گفتار و رفتار و سیره و منش، حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

,

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو کتابی که یکی از زنان برجسته مصری در مورد زنان اسلام نوشته است، اظهار داشت: در این کتاب نکات زیبای بسیاری در مورد حضرت زهرا(س) نوشته شده که این کتاب را خواندنی کرده است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه