اخبار داغ

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز:

اثربخشی مهار کرونا با واکسن مردم را برای دریافت دوز سوم قانع کرد/ عوارض ناشی از تزریق ۴ میلیون دوز واکسن در البرز صفر بود

اثربخشی مهار کرونا با واکسن مردم را برای دریافت دوز سوم قانع کرد/ عوارض ناشی از تزریق ۴ میلیون دوز واکسن در البرز صفر بود
مهرداد بابایی گفت: بیش از ۹۴ درصد شهروندان البرز اقدام به تزریق واکسن کرده اند و هیچ کسی نمی تواند کتمان کند که جز واکسن اقدام دیگری نمی توانست جلوی بیماری کرونا را با این شدت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز با اشاره به اینکه امروز همه به این باور رسیده اند که شرایط پایدار کنونی کووید ۱۹ مرهون واکسیناسیون است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ایران نسبت به اغلب کشورها روند مطلوبی در زمینه این پاندمی دارد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز با اشاره به اینکه امروز همه به این باور رسیده اند که شرایط پایدار کنونی کووید ۱۹ مرهون واکسیناسیون است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ایران نسبت به اغلب کشورها روند مطلوبی در زمینه این پاندمی دارد.  , تیتریک,
مهردادبابایی افزود: بیش از ۹۴ درصد شهروندان البرز اقدام به تزریق واکسن کرده اند و هیچ کسی نمی تواند کتمان کند که جز واکسن اقدام دیگری نمی توانست جلوی بیماری کرونا را با این شدت بگیرد، همچنین بزرگان علمی و مذهبی کشور در انظار عمومی واکسن خود را تزریق کردند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اقدام مذکور نشان می دهد آنها به پزشکان و دانشمندان کشور اعتماد و اطمینان دارند و حجت را بر مردم تمام می کند، اظهار داشت: بعید می دانم در زمینه تاثیر واکسن کرونا شکی برای کسی باقی مانده باشد اما شاید برخی از افراد ترس از واکسیناسیون دارند.
,
 
,
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز در ادامه تصریح کرد: بیش از ۴ میلیون واکسن کرونا در استان البرز تزریق شده و عوارض ناشی از آن برای شهروندان ناچیز و نزدیک صفر بود، این مهم نشان می دهد هم عوارض واکسن نادر است و هم اثربخشی بسیار بالایی دارد.
,
 
,
مهرداد بابایی گفت: تعداد افرادی که به واسطه مسائل پزشکی نمی توانند واکسن تزریق کنند به انگشتان دو دست هم نمی رسد، البته آنها با هماهنگی پزشک در زمینه بیماری و داروهای مصرفی می توانند واکسینه شوند چه بسا تزریق واکسن برای آنها بسیار مهم تر باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیش از۲۰ درصد افراد بالای ۱۲ سال تا کنون دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، افزوود: مجوز تزریق واکسن برای رنج سنی ۵ الی ۱۱ سال صادر شده و کمیته علمی وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام می دهد تا میزان دوز تزریقی را اعلام کند. 
,
 
,
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: تزریق واکسن کرونا به صورت مرحله ای بوده و در مرحله نخست واکسن کووید ۱۹برای رنج سنی ۹ الی ۱۱ سال و در مرحله بعد برای کودکان ۵ الی ۹ سال تزریق خواهد شد تا سلامتی این قشر هم بیمه شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه