اخبار داغ

وزیر کشور: بارش برف اردبیل در 10 سال اخیر بی‌سابقه بود

وزیر کشور: بارش برف اردبیل در 10 سال اخیر بی‌سابقه بود
وزیر کشور با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در استان اردبیل، گفت: با وجود بارش برف سنگین که در ۱۰ سال اخیر در اردبیل بی‌سابقه بود، با تلاش مسوولان استان خوشبختانه مشکلی در خصوص قطع گاز، برق، آب و تلفن ایجاد نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با وجود بارش برف سنگین که در ۱۰ سال اخیر در اردبیل بی‌سابقه بود، با تلاش مسوولان استان خوشبختانه مشکلی در خصوص قطع گاز، برق، آب و تلفن ایجاد نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بارش برف مایه خیر و برکت بوده و امیدبخش تامین آب شرب و کشاورزی است که کاهش درصد خشکسالی در سال آتی را نوید می‌دهد.
,
 
,
وزیر کشور با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در استان تصریح کرد: با وجود اینکه استان اردبیل نسبت به برخی استان‌ها وضعیت مناسبی دارد اما برای تامین تجهیزات به زمان بیشتری نیاز است و تلاش خواهیم کرد امکانات و تجهیزات مورد نیاز استان را تامین کنیم اما در چنین مواقع حساسی استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها ضروری است.
,
 
,
وی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی راه‌ها، بیان کرد: اطلاع‌رسانی به مردم از سوی رسانه ملی و همکاری گروه‌های جهادی عزم همه مردم و مسوولان برای حل مشکلات را نشان می‌دهد و لازم است با جلب همکاری مردم و گروه‌های جهادی و بهره‌گیری از اقدامات ابتکاری، تخلیه کوچه‌ها و معابر فرعی نیز انجام شود.
,
 
,
صیانت از جان مردم اولویت مدیریت در بارش برف است
, صیانت از جان مردم اولویت مدیریت در بارش برف است,
 
,
سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به بارش برف بی سابقه در ۱۰ سال اخیر، صیانت از جان مردم اولویت مدیریت مسوولان استان است.
,
 
,
وی افزود: همه مسوولان خصوصا حوزه راهداری برای باز بودن محورهای مواصلاتی تلاش کردند و با وجود کمبود تجهیزات، کلیه راه‌ها به جز ساعاتی که به دلیل حجم کولاک مسدود می‌شد، باز بود.
,
 
,
استاندار اردبیل بیان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان از جمله سرچم، اردبیل- مشگین شهر، اردبیل- تبریز و محور اردبیل به آستارا با جلب همکاری پیمانکاران و استفاده از ماشین‌آلات آنان باز بود.
,
 
,
وی به برگزاری جلسات متعدد در طول بارش برف برای مدیریت وضعیت و خدمت‌رسانی به موقع اشاره کرد و این اقدامات را موجب جلوگیری از ضرر و خسارت به مردم دانست.
,
 
,
استفاده از تجهیزات بخش خصوصی برای برف‌روبی شهر اردبیل
, استفاده از تجهیزات بخش خصوصی برای برف‌روبی شهر اردبیل,
 
,
عاملی تصریح کرد: با توجه به کمبود تجهیزات برای برف‌روبی داخل شهر از سوی شهرداری، بخشی از تجهیزات مورد نیاز این اقدام از بخش خصوصی به صورت استیجاری تامین شد.
,
 
,
وی با اشاره به کمبود ماشین‌آلات برف‌روبی تاکید کرد: استان اردبیل نیارمند کمک اعتباری برای افزایش ماشین‌آلات برف‌روبی بوده و لازم است در این خصوص توجه ویژه‌ای به عمل آید.
,
 
,
استاندار اردبیل با بیان اهمیت بارندگی برای تامین آب شرب و کشاورزی استان اظهار کرد: ابن بارندگی باعث خواهد شد با مشکل کمتری در زمینه تامین آب کشاورزی مواجه شویم.
,
 
,
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیران دستگاه‌های مختلف، فرمانداران و شهردار مرکز استان گزارش اقدامات خود در مدیریت بارش برف را ارائه کردند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه