اخبار داغ

سید حسین اقا میری در یادواره شهید شوهانی شهرستان نهاوند:

راهبرد دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است/ لزوم توجه ویژه به جنگ روایت ها و جهاد عظیم تبیین

راهبرد دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است/ لزوم توجه ویژه به جنگ روایت ها و جهاد عظیم تبیین
کارشناس مذهبی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند با حذف، تحریف و کمرنک کردن نقاط قوت و درخشان انقلاب اسلامی، مردم را نسبت به آینده نا امید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین اقا میری در یادواره شهید مدافع حرم و امنیت شهرستان نهاوند شهید احمد شوهانی در مصلی نهاوند گفت: دشمن با چند راهبرد به دنبال جریان سازی و ناامید کردن و جلوگیری از پیشرفت جریان توحیدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار داشت: حذف کردن نقاط روشن انقلاب اسلامی یکی از بخش های این راهبرد است به همین دلیل حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند.

,

آقامیری افزود: نقشه دیگر دشمن این است که نقاط هویت ساز و جریان ساز مانند غدیر، فاطمیه، دفاع مقدس و دیگر وقایع تاثیر گذار انقلاب و اسلام را کمرنگ و بی اهمیت کنند.

,

این کارشناس مذهبی گفت: در مرحله دیگر دشمن به فکر تحریف است و آنها واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند و در این راهبرد همه واقعیت را نمی گویند و این تحریف خیلی خطرناک است.

,

وی بیان کرد: هژمونی دستگاه استکبار امروز صهیونیست ها هستند و باید مراقب جریان نفوذ باشیم و باید دشمن اصلی را بشناسیم چون اگر دشمن را نشناسیم دچار خطای راهبردی می شویم.

,

حجت الاسلام آقا میری بیان کرد: تحریف را نباید دست کم بگیریم چون بسیار مهم است و باید با دقت در این موضوع تامل کنیم چون دشمن بر این موضوع بسیار تاکید دارد.

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر در دیدار با مداحان بر جهاد تبیین اشاره کردند و گفتند که هیئت ها باید جهاد کنند و این جهاد عظیمی است.

,

این کارشناس برجسته مذهبی افزود: دستگاه فکری انقلاب اسلامی است که فردی مثل شهید باقری و شهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت می کند و دشمن می خواهد حاج قاسم و شهدا و نقاط قوت انقلاب اسلامی را تحریف و حذف کند و باید مراقب این مسئله باشیم.

,

آقامیری ادامه داد: به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب موضوع جنگ روایت ها را عنوان می کنند و بر هوشیاری در این جنگ تاکید می کنند.

,

وی در پایان گفت: یادواره شهدا و تبیین راه و رسم و زندگی شهدا برای نسل جوان بسیار با اهمیت است و باید در این جلسات بصیرت افزایی و آگاهی بخشی انجام شود و روش زندگی شهدا را برای نسل آینده انقلاب باید بیان کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه