اخبار داغ

فراسنج در تعقیب صدرنشین

لیگ برتر تنیس روی میز| پدافند صدرنشین دور دوم مسابقات

لیگ برتر تنیس روی میز| پدافند صدرنشین دور دوم مسابقات
در پایان دور دوم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور رعد پدافند هوایی اصفهان به صدرنشینی خود ادامه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در پایان مرحله دوم سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی باشگاههای کشور، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با کسب ۱۷/۵ امتیاز به مانند دور نخست در صدر جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
صدرنشین لیگ، با برد ۴ بر ۱ در برابر دانشگاه آزاد، ۵ بر صفر مقابل پالایش نفت آبادان، ۴ بر ۱ در مصاف با شهرداری کرج و باخت ۳ بر۲ مقابل فراسنج، موفق به کسب ۷/۵ امتیاز شد تا با احتساب ۱۰ امتیاز کسب کرده در دور اول همچنان با اختلاف ۱/۵ امتیاز نسبت به فراسنج در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گیرد.
,
 
,
فراسنج نیز در رقابتهای نفسگیر مرحله دوم، موفق شد عقاب نهاجا و مقاومت تبریز را ۵ بر صفر از پیش رو بردارد، در مصاف با رعد پدافند هوایی صدرنشین ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و تنها با پذیرش شکست ۴ بر ۱ مقابل شهرداری کرج با کسب ۷ امتیاز در این دور، در مجموع با ۱۶ امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده رعد پدافند محسوب می شود.
,
 
,
دانشگاه آزاد نیز تنها با شکست ۴ بر ۱ مقابل رعد پدافند و ۳ پیروزی در مصاف با پادما یدک، عقاب نهاجا و مقاومت تبریز با مجموع ۱۴/۵ امتیاز در مکان سوم جای گرفت.
,
 
,
تیم های پادما یدک و شهرداری کرج با کسب ۱۲/۵ امتیاز به صورت مشترک چهارم هستند و پالایش نفت آبادان با ۱۰ امتیاز، عقاب نهاجا با ۴/۵ و مقاومت تبریز با ۲/۵ امتیاز به ترتیب مکان های ششم، هفتم و هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
,
دور سوم و پایانی لیگ برتر تنیس روی میز آ‌قایان باشگاههای کشور ۱۴ تا ۱۸ اسفند در آکادمی امیر احتشام زاده با معرفی تیم قهرمان به پایان می رسد.
,
 
,
جدول رده بندی تا پایان مرحله دوم به شرح زیر است:
,
۱.رعد پدافند هوایی اصفهان ۱۷/۵ امتیاز
,
۲‌ فراسنج ۱۶ امتیاز
,
۳. دانشگاه آزاد ۱۴/۵ امتیاز
,
۴. پادمایدک اصفهان ۱۲/۵ امتیاز
,
۴. شهرداری کرج ۱۲/۵ امتیاز
,
۶. پالایش نفت آبادان ۱۰ امتیاز
,
۷. عقاب نهاجا ۴/۵ امتیاز
,
۸. مقاومت تبریز ۲/۵ امتیاز
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه