اخبار داغ

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد:

برگزاری نماز جمعه ۸ بهمن‌ماه در تمام شهرهای مازندران

برگزاری نماز جمعه ۸ بهمن‌ماه در تمام شهرهای مازندران
محمد انتظاری گفت: نماز جمعه هشتمین روز از بهمن‌ماه در ۴۷ شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مختلف مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه دومین نماز جمعه بهمن‌ماه برای سی‌وپنجمین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ افزود: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

,

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

,

انتظاری خاطرنشان کرد: این هفته هشتم بهمن‌ماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

,

وی در پایان گفت: نماز جمعه هشتمین روز از بهمن‌ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

,

گفتنی‌ است؛ نماز جمعه در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری در استان، آیت‌الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه