اخبار داغ

در دهه فجر امسال صورت می گیرد؛

بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار می شود / استارت پروژه های ورزشی ۴۷۰ میلیارد ریالی با سرمایه خصوصی

بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار می شود / استارت پروژه های ورزشی ۴۷۰ میلیارد ریالی با سرمایه خصوصی
صابر رحیمی گفت: امسال بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه برنامه ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، مباحث فرهنگی را جزو دستاورد‌های بسیار مهم و ماندگار انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر امسال اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: امسال بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه برنامه ریزی شده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: این برنامه ها در بخش های مختلف ورزش قهرمانی و همگانی فرهنگی، عمرانی و جوانان برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: افتتاح و بهره برداری از تعداد ۳ باب خانه ورزشی روستایی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

رحیمی گفت: با افتتاح این سه خانه ورزش در مجموع تعداد خانه های ورزش روستایی به ۲۸۳ مورد می رسد.

وی از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمانشاه در ایام دهه فجر خبر داد و بیان داشت: بر این اساس با حضور وزیر ورزش عملیات اجرایی پروژه های ورزشی با سرمایه گذاری ۴۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز می شود که نخستین سالی است که این حجم از سرمایه گذاری بخش خصوصی را شاهد هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: با این اعتبار که سالن سقف بلند محله آقا جان در بزرگراه غربی کرمانشاه احداث شده است قرار است در دهه فجر افتتاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه