اخبار داغ

آخرین رنگ بندی کرونایی استان مرکزی؛

اراک و ساوه در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند/ ۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی

اراک و ساوه در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند/ ۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی
بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک در استان مرکزی دو شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸ شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک در استان مرکزی دو شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸ شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفت این در حالی است که طی یک ماه گذشته تمام شهرستان های استان در وضعیت آبی قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
بر اساس وضعیت جدید شهرستانهای اراک و ساوه در وضعیت نارنجی کرونایی و ۸ شهرستان  تفرش، کمیجان، دلیجان، آشتیان، فراهان، محلات، خنداب و خمین در وضعیت  زرد و ۲ شهرستان شازند و زرندیه در وضعیت آبی هستند.
,
 
,
در شبانه روز گذشته استان مرکزی  ۳۳۵مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده که  ۳۴ نفر از این تعداد بستری و ۳۰۱ نفر دیگر در منزل قرنطینه هستند. 
,
 
,
در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان همان ۲۹۹۸ نفر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه