اخبار داغ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

بازی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران حاصل تلاش همگانی است/ همدلی و هم‌افزایی رمز رسیدن به قله‌های پیروزی

بازی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران حاصل تلاش همگانی است/ همدلی و هم‌افزایی رمز رسیدن به قله‌های پیروزی
دو تن از نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفتند: همدلی و هم افزایی رمز رسیدن به قله های پیروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفتند: این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمد.

اسماعیل حسین زهی، دبیر فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: بازی های غرورآفرین مرحله مقدماتی و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲قطر حاصل تلاش بازیکنان،کادر فنی و حمایت و پشتیبانی ملت قهرمان ایران اسلامی است.

وی افزود: بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمد.

به گفته این مسئول، این پیروزی بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی ملی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.

دبیر فراکسیون ورزش مجلس ضمن تبریک این سربلندی و پیروزی به جامعه ورزش،کادرفنی،بازیکنان و ملت شریف ایران، گفت: امید است این توفیقات روزافزون برای همه جوانان و جامعه ورزش ایران اسلامی تداوم داشته باشد.

سریعترین صعود تاریخ تیم ملی فوتبال نشان از توانمندی فوتبالیست ها دارد

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان بیان کرد: سریعترین صعود تاریخ تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و اولین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی2022 نشان از قدرت و توانمندی فوتبالیست های کشورمان است.

وی ضمن تبریک این پیروزی غرور آفرین به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور، گفت: پیروزی‏‌های مستمر و مقتدرانه تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و راه‏یابی به جام جهانی 2022 قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سریعترین صعود تاریخ تیم ملی فوتبال نشان از توانمندی فوتبالیست ها دارد, سریعترین صعود تاریخ تیم ملی فوتبال نشان از توانمندی فوتبالیست ها دارد,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه