اخبار داغ

برای ابطال رأی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا با مشکل مواجه شدیم؛

سجادی: دیپلماسی ورزشی در دستورکار وزارت ورزش‌وجوانان قرار گرفته/ روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را به AFC اطلاع داده‌ایم

سجادی: دیپلماسی ورزشی در دستورکار وزارت ورزش‌وجوانان قرار گرفته/ روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را به AFC اطلاع داده‌ایم
وزیر ورزش و جوانان گفت: روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال رسیده و حتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز اطلاع داده شده.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیرامون برخورداری این وزارت‌خانه از ظرفیت‌های مختلف اظهار داشت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته تا روی صنعت ورزش کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس اثر بگذاریم. طرح خودکفایی اقتصادی و درآمدزایی فدراسیون‌های ورزشی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی عنوان داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده و ان‌شاالله تا آخر اسفندماه امسال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند. روند واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی به اطلاع فدراسیون فوتبال رسیده و حتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز اطلاع داده شده.

,

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان این که حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دولت قبل برمی‌گردد؛ تصریح داشت: تلاش کردیم که آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باطل شود که متأسفانه تاکنون با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

,

سجادی نهایتاً در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر گفت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ را تبریک می‌گویم. همه ایران و ایرانیان خوشحال شدند و ما نیز به این صعود سریع افتخار می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه