اخبار داغ

هیچ تیمی حاشیه امنیت نخواهد داشت؛

عطایی: زمان قابل‌قبولی تا شروع رقابت‌های VNL باقی مانده/ در لیگ ملت‌های والیبال با اطلاعات دقیق و به‌روز به مصاف حریفان می‌رویم

عطایی: زمان قابل‌قبولی تا شروع رقابت‌های VNL باقی مانده/ در لیگ ملت‌های والیبال با اطلاعات دقیق و به‌روز به مصاف حریفان می‌رویم
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مسابقات سختی پیش روی ماست و هیچ تیمی حاشیه امنیت نخواهد داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی و تیم والیبال هراز آمل پیرامون نبرد مهم این هفته لیگ برتر اظهار داشت: مقابل تیم والیبال پیکان بازی خوب و با کیفیتی داشتیم و هر دو تیم بسیار تاکتیکی و منظم بازی کردند. در ست نخست خوب عمل نکردیم و نتوانستیم فاصله ایجاد شده را جبران کنیم؛ در نتیجه پیکان به راحتی برنده شد، در نهایت و در یک جنگ تمام عیار ما باختیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: اگر شانس با ما یار بود، شاید بازی به ست پنجم کشیده می‌شد. مسابقات سختی در پلی‌آف پیش روی ماست و هیچ تیمی حاشیه امنیت نخواهد داشت. در لیگ امسال، هر تیمی قابلیت پیروز شدن و شکست دادن حریف خود را دارد. پیکان در بازی‌های قبلی به حریفانی ضعیف‌تر از خودش باخته بود ولی امروز مقابل ما برنده شد. در مجموع اگر تیمی خوب بازی نکند، قطعا می بازد.

,
سرمربی تیم ملی والیبال درباره مشخص شدن حریفان ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ نیز گفت: پس از پایان لیگ، حدود ۲ ماه و نیم تا شروع لیگ ملت‌ها فاصله داریم که زمان قابل قبولی است. کادرفنی در این فرصت قابل قبول، اطلاعات گذشته، فردی و بازی‌های دوستانه حریفان را به دقت بررسی خواهد کرد. ما با اطلاعات دقیق و به روز به مصاف حریفان خواهیم رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه