اخبار داغ

تنها چیزی که اکنون از آن می‌ترسم، ویروس کروناست؛

اسکوچیچ: مهاجمان تیم ملی در مقیاس درجه یک جهانی هستند/ در جام‌جهانی با کرواسی هم‌گروه شویم، احتمالاً گریه می‌کنم!

اسکوچیچ: مهاجمان تیم ملی در مقیاس درجه یک جهانی هستند/ در جام‌جهانی با کرواسی هم‌گروه شویم، احتمالاً گریه می‌کنم!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر در جام جهانی با تیم ملی کرواسی هم‌گروه شویم، احتمالاً گریه می‌کنم!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: این بازی چیزی شبیه به دیدار کرواسی - صربستان بود و برای ایرانی‌ها این مسابقه خیلی اهمیت داشت. از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. بازی مقابل هواداران ایران فوق‌العاده بود؛ حتی می‌توانست قانع‌کننده‌تر باشد ولی بعد از بازی خیلی خوب جشن گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت‌وگو با سایت HRT کرواسی بیان داشت: تنها چیزی که اکنون از آن می‌ترسم، ویروس کروناست. ما پنج‌شنبه با گارد باز به سمت آن رفتیم!

,

سرمربی تیم ملی فوتبال پیرامون کسب ۱۳ برد و یک تساوی عنوان داشت: تقریباً عالی است اما مشکلات زیادی وجود داشت. بازی‌های زیادی تحت فشار بودیم. در مرحله دوم انتخابی اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. اکنون به دلیل پروتکل‌های بهداشتی، این شرایط بسیار سخت شده. افتخار می‌کنم که همه چیز را به دست آوردیم. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

,

اسکوچیچ درباره جشن صعود مردم اذعان داشت: شادی و خوشحالی بزرگی بود؛ دیروز از سرتاسر ایران برایم فیلم‌هایی فرستادند. دیدن این همه شادی خوب بود، خوشحالم که ایران را خوشحال کردیم. ایران یک کشور فوتبالی است و برای مردم اینجا معنی زیادی دارد.

,

او بااشاره به دلایل موفقیتش در تیم ملی تأکید داشت: من به‌عنوان مربی به بلوغ رسیدم و روی خودم خیلی کار کردم. تیم و ذهنیت فوتبال ایران را هم می‌شناختم، بنابراین وقتی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفتم؛ این ها خیلی به من کمک کرد.

,

سرمربی تیم ملی ایران در مورد سومین صعود متوالی به جام جهانی تصریح داشت: باید خوب آماده شویم. در برخی از پست‌ها کمبودها و کسری‌های مشخصی داریم و در برخی دیگر از پست‌ها واقعاً قوی هستیم، حتی در مقیاس جهانی. ما مهاجمان درجه یک جهانی داریم. فکر می‌کنم می‌توانیم کارهای خوبی در جام جهانی قطر انجام دهیم.

,

اسکوچیچ نهایتاً در خصوص تقابل احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کرواسی در قطر خاطرنشان داشت: همه در مورد این موضوع از من سئوال می‌پرسند اما نمی‌دانم چگونه از نظر احساسی با آن برخورد کنم. احتمالاً گریه می‌کنم؛ این یک تجربه و وسوسه عالی خواهد بود. خواهیم دید که قرعه کشی چطور خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه