اخبار داغ

ماجرای فروش ۱۰تن کتاب درسی در سیستان و بلوچستان به کجا رسید؟

کتاب‌هایی که به جای کیفِ دانش‌آموزان از ضایعاتی سر درآورد!/ یک مسئول: موضوع توسط مقام‌های قضایی در دست بررسی است

کتاب‌هایی که به جای کیفِ دانش‌آموزان از ضایعاتی سر درآورد!/ یک مسئول: موضوع توسط مقام‌های قضایی در دست بررسی است
با شروع سال تحصیلی در حالی شماری از دانش آموزان روزها و ماه ها چشم انتظار ‏دریافت کتاب درسی بوده که در اتفاقی ناگوار ۱۰تن کتابِ رایگان حق ‏دانش آموزان محروم سیستان و بلوچستان از یک ضایعاتی سر درآورد.‏
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در کنار دردسرهای بی پایان سیستم آموزشی آنلاین و کیفیت تدریس مدارس، کمبود کتب درسی یکی دیگر از چالش‌های سیستم آموزشی در سیستان وبلوچستان به شمار می رود، معضلی که گاها هنگام شروع سال تحصیلی یک چالش اساسی بین مدرسه، دانش آموزان و والدین به وجود می آورد که چرا باید به علت کمبود کتاب آن هم به صورت توزیع رایگان در این خطه پهناور، شماری از دانش آموزان از حق طبیعی خود بی بهره بمانند و روزها و ماه ها منتظر دریافت کتاب باشند.

طی هفته گذشته خبری مبنی بر کشف ۱۰تن کتاب درسی چاپ ۱۴۰۰ در یک ضایعاتی اگر چه تا حدودی علت کمبود کتاب در سطح استان را مشخص کرد اما سوالاتی در اذهان عمومی ایجاد کرد که چرا و چگونه کتاب هایی که باید در کیف و کوله پشتی دانش آموزان باشد سر از ضایعاتی درآورد.

با این تفاسیر خبر فوق حکایت از آن داشت که این حجم از کتاب ها در یک ضایعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف ، توقیف و در این خصوص چهار نفر به اضافه مسئول ضایعاتی بازداشت شدند.

موضوع توسط مقام های قضایی در دست بررسی است

در همین راستا طی تماسی که خبرنگار ما با داوود گلی، سخنگوی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان داشت، وی بیان کرد: موضوع فروش کتاب های درسی به ضایعاتی اتفاق ناگوار و ناشایستی بود که رقم خورد.

وی افزود: با دستور مقام های قضایی این موضوع در دست بررسی و پیگیری قرار دارد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادامه داد: تا زمان مشخص شدن زوایا و ابعاد کار باید منتظر ماند که این کار به چه صورت انجام؛ و چه رای و نتیجه ای از سوی مقام های قضایی مشخص می شود.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, موضوع توسط مقام های قضایی در دست بررسی است, موضوع توسط مقام های قضایی در دست بررسی است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه