اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر به عمق کشور/ ۴ سوداگر مرگ در دام پلیس افتادند

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر به عمق کشور/ ۴ سوداگر مرگ در دام پلیس افتادند
سردار احمد طاهری از دستگیری ۴ سوداگر مرگ در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان های شمالی سیستان و بلوچستان و کشف ۲۵ تن برنج قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی شهید یداللهی دشتیاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی از انتقال محموله مواد مخدر از محورهای شمالی استان به حوزه مرکزی شهرستان زاهدان و سپس انتقال آن به عمق کشور دست یافتند.

وی ادامه داد: ماموران، قاچاقچیان مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی شمال استان به سمت مرکز بودند، شناسایی کردند و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه با مشاهده ماموران مجبور به رها کردن خودروها شده و به سمت ارتفاعات متواری شدند که طی عملیات تعقیب و گریز ۴ نفر از قاچاقچیان در دام پلیس افتادند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی و متعاقب آن از محل دپو و مخفیگاه آن ها، ۵۹۰ کیلو و ۸۰۰ گرم شامل ۳۰۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۲۷ کیلو گرم شیشه، ۴۲ کیلو گرم هروئین، ۶۲کیلو و۴۰۰ گرم حشیش و ۵۲ کیلو گرم کراک به همراه سه قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد و قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

۲۵ تن برنج خارجی فاقد مجوز کشف شد

طاهری گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید یداللهی دشتیاری حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک شدند و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۲۵ تن برنج خارجی فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
, ۲۵ تن برنج خارجی فاقد مجوز کشف شد , ۲۵ تن برنج خارجی فاقد مجوز کشف شد ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه