اخبار داغ

نمی‌توانم بگویم کدام صعود را بیش‌تر دوست داشته‌ام؛

جهان‌بخش: صعودمان به جام‌جهانی در حضور بانوان شیرینی دوچندانی داشت/ قسمت نبود به عراق گل بزنم؛ راه‌یابی به دور دوم دست‌نیافتنی نیست

جهان‌بخش: صعودمان به جام‌جهانی در حضور بانوان شیرینی دوچندانی داشت/ قسمت نبود به عراق گل بزنم؛ راه‌یابی به دور دوم دست‌نیافتنی نیست
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که هدف‌مان صعود به دور دوم باشد؛ این مهم دست نیافتنی نیست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا جهان‌بخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: مسیر سختی در پیش داشتیم ولی بچه‌ها همت کردند و از این بابت خدا را شاکرم. از بازی‌های مقدماتی در بحرین تا امروز که نگاه کنید، ۲ شرایط متفاوت داشتیم. در این مدت تلاش زیادی شد که مسیر را خوب پیش ببریم و خدا را شکر که توانستیم سربلند باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: رفتن به جام جهانی برای مردم ما در این روزهای سخت خیلی  مهم بود. خودِ من ۱۰ سال پیش که ۱۹ سالم بود و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم، هرگز فکر نمی‌کردم مسیر فوتبالم‌ این گونه پیش برود. راستش را بخواهید خود من هم در بهترین حالت این مسیر را نمی‌توانستم در فوتبالم ترسیم کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی برای من است و امیدوارم از این به بعد هم تاثیرگذار باشم.

,

جهان‌بخش درباره صعود متوالی به جام جهانی عنوان داشت: هر کدام از این صعودها لذت خاص خودش را دارد. بازیکنان خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشتیم و هر چه گذشت، بازیکنان ما در اروپا بیش‌تر شدند و این باعث شد رفاقت هم در تیم افزایش یابد. در سال ۲۰۱۸ همه چیز پله پله پیش رفت؛ در این دوره هم در دور مقدماتی کار سختی داشتیم  ولی در نهایت با اقتدار راهی جام جهانی شدیم. هر ۲ حضور من که منجر به صعود شد؛ برایم شیرین و لذت بخش بوده و نمی‌توانم بگویم کدام صعود برای من لذت‌بخش‌تر است.

,

وینگر تیم فوتبال فاینورد هلند در مورد صعود به دور دوم جام جهانی تصریح داشت: من در نبود احسان حاجی‌صفی و کریم انصاری‌فرد وظیفه کاپیتانی تیم ملی را به دوش می‌کشم وگرنه هر کدام از بچه‌ها می‌توانند این مسئولیت را به دوش بکشند. تیم ما تیم فوق العاده با کیفیت است؛ در بازی با عراق نشان دادیم بازیکنان ما می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. بازیکنان فعلی جسور بوده و به دنبال اهداف بزرگ هستند؛ باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که هدف‌مان صعود به دور دوم باشد. این مهم آرزوی همه بچه‌هاست و صعود به دور دوم جام جهانی دست نیافتنی نیست. استعدادی که در بین بازیکنان ما هست؛ نیازمند یک‌سری شرایط و امکانات است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

,

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بااشاره به کیفیت بالای مهدی طارمی تاکید داشت: مهدی زمان کمی برای حضور در کنار ما  داشت و خیلی مواقع هم سردار آزمون کنار او بازی می‌کرد. به همین دلیل من، علی قلی‌زاده و سامان قدوس سعی کردیم به طارمی نزدیک تر باشیم تا به او کمک کنیم و البته این کار را خیلی خوب در نیمه دوم انجام دادیم. قبل از بازی با طارمی حرف زدم و به او گفتم آن ها در چرخیدن و توپ‌های پشت مدافعان مشکل دارند. 

,

او در ادامه اذعان داشت: وقتی پاس دادم تایمینیگ طارمی خیلی خوب بود و خدا را شکر حالت دفاعی مدافع عراق به این پاس کمک کرد و سرعت توپ به شکلی شد که به طارمی رسید و او هم خیلی خوب از او استفاده کرد. می‌دانستیم در فضای وسط راحت‌تر می‌شود شوت زد، من هم ۲-۳ بار این کار را کردم ولی قسمت نبود که گل بزنم.

,

جهان‌بخش هم‌چنین خاطرنشان داشت: پس از صعود بلافاصله با پدر و مادرم تماس گرفتم. در این بازی بانوان در استادیوم بودند و اتفاقا هم پدر و هم مادرم در استادیوم حضور داشتند. این یک اتفاق خیلی خوب بود که در این مسابقه رقم خورد و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد. حضور بانوان شیرینی برد ما را بیش‌تر کرد. مادر اکثر بازیکنان هم در ورزشگاه بودند و برد ما شیرینی دوچندانی داشت.

,

مهاجم تیم ملی در پایان پیرامون وضعیت علی‌رضا بیرانوند گفت: چون بیرانوند با قائدی در ارتباط بود، نگران بودیم که او هم مبتلا شود. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد. خوشبختانه حال عمومی بیرانوند خوب است و امیدواریم در ادامه بهتر شود و کنارمان باشد. جای خیلی از بچه‌ها که به کرونا مبتلا شدند کنار ما خالی بود و امیدوارم که آن‌ها هم هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه