اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

محرومیت‌زدایی، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

محرومیت‌زدایی، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
حسنوند گفت: محرومیت زدایی، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و طی این سالها تلاش شده تا خدمت رسانی به محروم ترین مناطق صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر خدمت رسانی برای مردم را باز کرد و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، محرومیت زدایی است که طی این سالها تلاش شده تا خدمت رسانی به محروم ترین مناطق صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون خدمات ارزشمندی در بخش های مختلف به مردم ارائه داده شده و همچنان جهادگرانه برای خدمت به ملت ایران گام برداشته می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: هر ساله در ایام الله دهه فجر برنامه های مختلفی برگزار می شود و بهترین فرصت است که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه هایی از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، ورزشی و سایر بخش ها برای مردم بازگو شود.

,

حسنوند با بیان اینکه در این ایام بیش از ۱۵۰ برنامه توسط سپاه بروجرد برگزار می شود، گفت: این برنامه ها در بخش های ورزشی، فرهنگی، نشست بصیرتی، کمک مومنانه و … می باشد.

,

وی بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، برگزاری رژه موتوری، برپایی ایستگاه سلامت، همایش گام دومی ها بخشی از برنامه های این ایام در بروجرد است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: برگزاری جشن انقلاب، مسابقه تیراندازی، جشن ازدواج، جشن غنچه های انقلاب، اجرای مسابقات سرود، روایتگری و مسابقه نامه ای به شهدا از دیگر برنامه هایی ایام الله دهه فجر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه