اخبار داغ

در گفت‌وگو با قهرمان بلوچ در مسابقات رزمی جهان مطرح شد؛

۴ دهه درخشش ورزشکاران ایرانی در میادین بزرگ جهانی با رمز استکبارستیزی/ استقلال، خودباوری و خوداتکایی از دستاورد‌های مهم انقلاب است

۴ دهه درخشش ورزشکاران ایرانی در میادین بزرگ جهانی با رمز استکبارستیزی/ استقلال، خودباوری و خوداتکایی از دستاورد‌های مهم انقلاب است
محمود ریگی از گسترش فرهنگ استقلال خواهی و استکبارستیزی به عنوان برکات بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: به برکت انقلاب بیش از چهار دهه درخشش ورزشکاران در عرصه های جهانی با رمز استکبار ستیزی حاصل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ریگی، قهرمان جهانی ورزش های رزمی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: انقلاب اسلامی که چهل و سه سال از عمر با برکت آن می گذرد، دستاوردهای زیادی را برای ملت ایران به همراه داشته که استقلال، خودباوری، خوداتکایی، آزادی و راه اندازی حکومت مردمی از مهم ترین و بزرگترین برکات این انقلاب بزرگ است.

به گفته وی، اما از دیگر ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی که به خصوص در سیستان و بلوچستان به خوبی قابل لمس است، می توان به وحدت و برادری اشاره کرد، موضوعی مهم که از عوامل قوت نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و توسعه پایدار محسوب می شود.

ریگی تصریح کرد: وحدت و برادری که در ایران اسلامی شاهد آن هستیم و مشاهده می کنیم که همه اقوام و مذاهب با همدلی و در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند، دستاوردی است که زیر سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی اضافه کرد: این وحدت و برادری همیشه همچون خاری در چشم دشمنان بوده و از سویی نقشه هایشان را نیز نقش برآب کرده است، آری به برکت انقلاب مردم ایران اسلامی با وحدت همیشگی خود هیچ گاه اجازه نداده اند که معاندان و استکبار به اهداف شان دست پیدا کنند.

این چهره شاخص ورزشی با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، در مقایسه با دیگر کشورها اظهار کرد: در واقع باید از انقلاب اسلامی به عنوان سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، حتی منطقه و جهان یاد کرد.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، پیشرفت‌ های قابل ستایشی در کشور حاصل شده و می توان گفت ایران در بسیاری از بخش ها از قعر جدول کشورها به صدر صعود کرده است.

ریگی از آشتی، صلح، دوستی، تساوی حقوق بشر و عدم پذیرش ظلم به عنوان پیام انقلاب یاد کرد و گفت: خوشبختانه این پیام مهم به همه کشورهای منطقه صادر شده، اتفاقی بزرگ که لرزه بر اندام دشمنان ایران اسلامی و جهان اسلام انداخته است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مشارکت مردمی به ویژه جوانان را در مسائل مختلف به اوج رساند و آن ها را به عنوان میدان‌ دار اصلی وارد عرصه‌ مدیریت کرد، همچنین خود اتکایی در تولید از دیگر دستاوردهای انقلاب است که باید به آن بالید.

این قهرمان جهانی اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران، ورزشکاران در همه رشته ها توانسته اند، حضور پر رنگی در میادین مختلف داشته باشند و خوش بدرخشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه