اخبار داغ

در میدان ولیعصر افتتاح شد؛

نمایشگاهی که اقتدار ایران برابر صهیونیسم را نمایش می‌دهد

نمایشگاهی که اقتدار ایران برابر صهیونیسم را نمایش می‌دهد
نمایشگاه کارتون «سیلی سرخ» با هدف نمایش اقتدار ایران در برابر صهیونیست‌ها ۳۰ فروردین ماه در ایوان انتظار متروی چهارراه ولیعصر (عج) گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نمایشگاه گروهی کارتون «سیلی سرخ» با هدف نمایش اقتدار ایران در برابر صهیونیست‌ها از سوی هنرمندان کارتونیست ایرانی امروز ۳۰ فروردین ماه در ایوان انتظار متروی چهارراه ولیعصر (عج) افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نمایشگاه «سیلی سرخ» ۱۲ اثر از سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مازیار بیژنی، محمود نظری و علیرضا پاکدل در ابعاد بزرگ رونمایی شد.

,

در پی هجمه رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر با استفاده از ضعف دولت عراق و با حضور در منطقه کردستان عراق و ایجاد یک پایگاه آموزشی و تروریستی تلاش شد تا عملیات‌های متعددی را در قالب سازماندهی گروه‌های تروریستی، عملیات ترور و حتی عملیات پهپادی علیه منافع امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران انجام دهد که آخرین مورد آن، عملیات پهپادی علیه یکی از مراکز سپاه در کرمانشاه انجام شد. لازم بود در قالب یک عملیات تهاجمی و قدرتمندانه پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونیستی داده شود و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه این مرکز بسیار دقیق و هوشمندانه صورت گرفت که منجر به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها مأمور ارشد موساد شد.

,

این نمایشگاه به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ برقرار است.

,

پوستر این نمایشگاه برگرفته از اثر مسعود شجاعی طباطبایی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه