اخبار داغ

مسئول محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه:

محرومیت زدایی از مناطق محروم در اولویت سپاه قرار دارد

محرومیت زدایی از مناطق محروم در اولویت سپاه قرار دارد
مسئول محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف پای کار بوده و اقدامات خود را شروع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار مجیدرضا حسن زاده در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در میاندوآب، گفت: سپاه با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف پای کار بوده و در این راستا نیز اقدامات خود را شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه افزود: در این راستا سپاه در هشت عرصه از جمله آبرسانی، راهسازی، مسکن مددجویی و .. به میدان آمده و در این زمینه نیز لازم است که دستگاههای اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بزرگترین پروژه آبرسانی در سطح کشور در طول تاریخ در دست اجرا است، اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و محرومیت زدایی سپاه اهتمام داشته و برای حل مشکلات دست به کار شده است.

,

سردار حسن زاده با تاکید بر شناسایی نیازمندهای مناطق و تلاش برای حل مشکلات، تصریح کرد: همه باید با اراده مستحکم در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از نقاط محروم قدم برداریم و تلاش کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سپاه آبرسانی و اصلاح شبکه آبرسانی در چند روستا را در میاندوآب در دست اجرا دارد، گفت:این اقدامات در قالب طرح های محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی انجام می گیرد.

,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: این طرح با همکاری سپاه میاندوآب، قرارگاه محرومیت زدایی و مردم یاری حمزه سیدالشهدا(ع)، بسیج سازندگی و اداره آب و فاضلاب و سایردستگاههای ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه