اخبار داغ

پیشکسوت سپاه حضرت عباس(ع):

یک پاسدار تا خون در رگ دارد حافظ انقلاب و کشور است/ هراس دشمن از سپاه وصف ناشدنی است

یک پاسدار تا خون در رگ دارد حافظ انقلاب و کشور است/ هراس دشمن از سپاه وصف ناشدنی است
پیشکسوت سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه تا ظلم و ستم استبداد و استکبار است و توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام ناب محمدی در جریان است، ماموریت های سپاه پاسداران در دفاع از اسلام، اهل بیت پیامبر(ص)،انقلاب، ایران اسلامی، ولایت فقیه و مردم نیز ادامه دارد، گفت: هراس دشمن از سپاه وصف ناشدنی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، غلامعلی دهقان رزمنده و پیشکسوت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل به تبیین جایگاه سپاه پاسداران و رسالت ها و ماموریت های این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: سپاه پاسداران طبق وظایفی که در قانون اساسی آمده است علاوه به دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم، یاور مظلومان بوده و با خدمت به اقشار مختلف مردم در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می کوشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی ایثارگری ها و فداکاری های سپاه قدس نیز اشاره کرد و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ای که در قانون اساسی آمده است به دفاع از مظلومان سرزمین های اسلامی شتافته و برای رهایی ملت ستمدیده تلاش می کند به همین منظور با ورود داعش به عراق و سوریه با حضور در میادین مبارزه با کفر و الحاد ضمن دفاع از حرم و رهایی مردم مظلوم از دست داعش، بشریت را نیز از این جرثومه فساد نجات داد.

,

 

,

 

,

, ,

دهقان در ادامه سخنان خود به رسالت های بسیج نیز اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج با راه اندازی اقشار مختلف به میان مردم آمد تا از آحاد مردم در حوادث مختلف حراست و پاسداری کند و مردم با اتحاد و انسجام بیشتر با حضور در صحنه های انقلاب در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارند.

,

وی پشتیبانی از ولایت فقیه را رکن مهم سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، در همه عرصه ها و میادین حضور  با نشاط و پرتلاش داشته و با رفع موانع و تحریم های دشمنان زمینه های عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان فراهم کرده است.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص حراست و پاسداری از اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم(ص) راه را برای پاسداری از قرآن کریم و عترت نشان داده است.

,

وی با بیان اینکه زمان و مکان برای یک پاسدار جهت حراست و نگهبانی از آرمان های انقلاب اسلامی معنی ندارد، گفت: بازنشستگی زیبنده پاسدار نیست و یک پاسدار تا خون در رگ دارد حافظ انقلاب و کشور است.

,

 

 

,

 

,

 

,

, ,

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اینخصوص اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از پیشکسوتان سپاه پاسداران به عنوان وابستگان به مجموعه سپاه نام بردند.

,

دهقان با بیان اینکه  تا ظلم و ستم استبداد و استکبار است و توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام ناب محمدی در جریان است، ماموریت های سپاه پاسداران در دفاع از اسلام،  اهل بیت پیامبر(ص)،انقلاب، ایران اسلامی، ولایت فقیه و مردم نیز  ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه شهادت افتخار یک پاسدار است، گفت: شهیدان باکری ها و سلیمانی ها الگوی تمام عیار پاسداران برای خدمت منت به اسلام و مردم هستند.

,

این یادگار دوران دفاع مقدس به به نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در تبیین اهمیت یک پاسدار و جایگاه سرباز ولایت ذکر همین نکته  کافی است که دشمنان اسلام و انقلاب از ترس و واهمه خود، سردار دلها و سرباز  ولایت را با موشک در دل شب به شهادت رساندند و جایگاه وصف ناشدنی یک پاسدار اسلام در جهان را می رساند.

,

وی تصریح کرد: امروز بسیجیان با حضور همه جانبه در تمامی عرصه ها و میادین به دنبال تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی فراتر از کشور هستند و برای تحقق تمدن نوین اسلامی با تمام توان تلاش می کنند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه