اخبار داغ

آسفالت فرسوده زخم کهنه خیابان‌های میاندوآب؛

معابر شهری میاندوآب چشم انتظار آسفالت هستند

معابر شهری میاندوآب چشم انتظار آسفالت هستند
وضعیت آسفالت معابر شهری میاندوآب همچنان از وضعیت نامطلوبی برخوردار بوده و سبب گلایه شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مشکل آسفالت معابر شهری یکی از مشکلات اساسی بوده که همواره مردم میاندوآب را رنج داده و مردم این شهر همواره از آسفالت نامناسبت معابر شهری و کوچه ها گله مند بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

میاندوآب، بزرگترین و استراتژیکی ترین شهر جنوب آذربایجان غربی و محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور است و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می کنند، ولی متاسفانه باید گفت که چاله و چوله و آسفالت های از بین رفته در این سال ها شاخصه ای بوده که ازمعابر میاندوآب در ذهن این مسافران نقش بسته است.

,

پس از اینکه در سال های ۹۳ و ۹۴، معابر و حتی اکثر کوچه های میاندوآب پس از چندین سال آسفالت ریزی شد اما بعد از گذشت حدود هشت سال، این آسفالت نیز از بین رفته است و در سال های اخیر نیز برای حل مشکل تهیه آسفالت شهری، کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب در سال ۹۷ افتتاح شد که از آن تاریخ تا به امروز تنها افتتاح شده و هنوز راه اندازی نشده است.

,

بر اساس مشاهدات میدانی و پرس و جو از مردم نیز هم اکنون آسفالت و تنظیف شهری بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌ بوده و مردم از این وضعیت گله مند هستند که با توجه به بهبود شرایط آب و هوایی لازم است در راستای حل این مشکلات اقدامات اساسی اندیشیده شود.

,

هیچ عذر و بهانه ای برای تاخیر در آسفالت ریزی معابر شهری پذیرفته نیست

, هیچ عذر و بهانه ای برای تاخیر در آسفالت ریزی معابر شهری پذیرفته نیست, هیچ عذر و بهانه ای برای تاخیر در آسفالت ریزی معابر شهری پذیرفته نیست,

در این زمینه فرماندار میاندوآب با اشاره به وضعیت نامطلوب ورودی‌های شهر، آسفالت وتنظیف شهری، گفت: وضعیت فعلی شهر برازنده شهروندان فهیم و شریف میاندوآب نیست.

,
علی پیام با بیان اینکه راه و هدف مشترک همه مسئولان خدمت به مردم است، افزود:اعضای شورا نیز باید امانتدار رای مردم باشند و به تعهداتی که داده اند عمل کنند که تلاش برای توسعه شهرستان در کنار حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تخلفات در شهرداری از خواسته های به حق مردم است و امیدواریم شورای شهر اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشد.
,
علی پیام با بیان اینکه راه و هدف مشترک همه مسئولان خدمت به مردم است، افزود:اعضای شورا نیز باید امانتدار رای مردم باشند و به تعهداتی که داده اند عمل کنند که تلاش برای توسعه شهرستان در کنار حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تخلفات در شهرداری از خواسته های به حق مردم است و امیدواریم شورای شهر اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشد.
,

وی با اشاره به برخی مشکلات شهری، افزود: طی روزهای گذشته باند تاراج منابع طبیعی و مصالح رودخانه ای که بیش از ۱۰ سال در حال فعالیت بود متلاشی شد و مصالح دپو شده نیز با هماهنگی دستگاه های نظارتی و قضایی برای استفاده در پروژه های شهرداری و عام المنفعه مصادره شد.

,

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: در کنار مصالح، قیر رایگان نیز تامین و در اختیار شهرداری قرار داده ایم این در حالی است که شهرداری سالیانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال صرف خرید مصالح رودخانه ای می کرد ولی اکنون با تامین مواد اولیه لازم، هیچ عذر و بهانه ای برای تاخیر در آسفالت ریزی معابر شهری پذیرفته نیست و باید سریعا اقدام شود.

,

وضعیت آسفالت شهر قطعا دگرگون می شود

, وضعیت آسفالت شهر قطعا دگرگون می شود, وضعیت آسفالت شهر قطعا دگرگون می شود,

شهردار میاندوآب نیز در این زمینه با اشاره به اختصاص قیر رایگان، گفت: کارخانه آسفالت قدیم شهرداری تقریبا راه اندازی شده و با فعالیت آن در معابر شهر مشکلی وجود نخواهد داشت.

,

بابک قدیمی افزود: کارخانه جدید آسفالت شهرداری میاندوآب نیز تا پایان اردیبهشت آسفالت تولید می‌کند که این یک خبر خوب است.

,

وی با بیان اینکه میاندوآب و میاندوآبی ها شایسته خدمات و وضعیتی بهتر از شرایط موجود هستند، اظهار کرد: لگه گیری معابر از سال گذشته شروع شده است و با شروع فعالیت کارخانه آسفالت جدید شهرداری نیز وضعیت آسفالت شهر قطعا دگرگون می شود.

,

از سوی دیگر در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود که شهروندی برای حل مشکل آسفالت، با هزینه شخصی اش برای خرید آسفالت جهت لکه‌گیری معابر اقدام می‌کند که این جای تاسف دارد و از آنجایی که کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری ها محسوب می شود و امیدواریم با توجه به مساعد شدن شرایط جوی و تهیه مصالح و قیررایگاه مسئولان امر  به این موضوع توجه کرده و مدیران شهری در کوتاه ترین زمان ممکن به فکر حل این معضل باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه