اخبار داغ

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ووشو کشور:

عدم داوری رقابت ورزشکار صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جهان بهترین روز ورزش حرفه‌ای‌ام بود

عدم داوری رقابت ورزشکار صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جهان بهترین روز ورزش حرفه‌ای‌ام بود
بهرمن با بیان اینکه عدم داوری مسابقه ورزشکار صهیونیستی در رقابت‌های قهرمانی جهان در آنتالیای ترکیه بهترین روز ورزش حرفه ای ام بود گفت: با محرومیت دو ساله مواجه شدم، اگر این محرومیت من بیش از آن نیز بود باز هم من ناراحت نمی شدم؛ زیرا عدم داوری من در آن مسابقه پیامی برای ایجاد همدلی مسلمانان برای نابودی اسرائیل را به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضا بهرمن، دبیر فدراسیون ووشو کشور در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه به عنوان یک ورزشکار حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنم، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی را هیچ گاه به رسمیت نشناخته ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ووشو کشور با اشاره به اینکه عدم داوری ورزشکار صهیونستی در رقابت‌های قهرمانی جهان در آنتالیای ترکیه بهترین روز ورزش حرفه ای ام بود، عنوان کرد: با اعتقاد قلبی و راسخ این اقدام را انجام دادم؛ همان گونه که کشورم این رژیم صهیونستی را قبول ندارد من هم که با جان و دل آن را قبول نداشتم از داوری در آن مسابقه امتناع کردم.

,

بهرمن با اشاره به محرومیت داوری دو ساله آن در مسابقات جهانی عنوان کرد: اگر این محرومیت من بیش از آن نیز بود باز هم من ناراحت نمی شدم؛ زیرا عدم داوری من در آن مسابقه پیامی برای ایجاد همدلی مسلمانان برای نابودی اسرائیل را به همراه داشت.

,

وی افزود: طعم شیرین انصراف از داوری ورزشکار صهیونستی بعد از گذشت بیش از ۹ سال همچنان در وجودم احساس می کنم.

,

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ووشو کشور با بیان اینکه جریان مقاومت هر روز قوی تر و پیروزتر است، مطرح کرد: جبهه مقاوت با خون شهدای بزرگی همچون سردار سلیمانی و مهندس ابو مهدی و…. آبیاری شده و ان شاالله به زودی شاهد نابودی جبهه کفر و نفاق در سرزمین های اسلامی خواهیم بود.

,

بهرمن با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط رهبر کبیر انقلاب به عنوان روز قدس تصریح کرد: با نام گذاری این روز و حمایت همه جانبه جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین سبب نمابان شدن چهره عبوس صهیونیست بیش از پیش شده و دنیا پی به جنایات خبیسانه این رژیم برده است.

,

وی با تاکید بر اینکه ما ورزشکاران دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان یک رسالت بر دوش داریم، عنوان کرد: در میدان رقابت و یا عرصه ای دیگر باید با جسارت و شجاعت انزجار خود را از رژیم صهیونستی را اعلام و برای منافع گذرا اعتقادات و باورهای خود را زیر پا نگذاریم.

,

سرمربی سابق تیم ملی جوانان ووشو کشور با بیان اینکه هر کدام از ما در هر عرصه ای که خدمت می کنیم باید خودمان را یک سردار سلیمانی بدانیم، گفت: شهید سلیمانی نمونه ای از یک انسان کامل، مردمی و جوانمرد بودند که بهترین الگو برای ما به شمار می روند و این شهید بزرگوار تا پای جان از آرمان ها جبهه مقاومت دفاع کردند و ما نیز با الگو گیری از سردار سلیمانی حمایت معنوی از جبهه مقاومت می کنیم.

,

بهرمن خاطر نشان کرد: اگر صد بار دیگر در موقعیتی قرار بگیرم با حریفی از رژیم صهیونستی رو به رو شوم و یا داوری کنم آن را به رسمیت نمی شناسم و از آن امتناع می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه