اخبار داغ

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

محو رژیم صهیونیستی وعده‌ای الهی و تحقق‌پذیر است

محو رژیم صهیونیستی وعده‌ای الهی و تحقق‌پذیر است
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از بین رفتن رژیم صهیونیستی یک وعده الهی است، حتی یهیودیان و صهیونیست‌ها نیز به فروپاشی رژیم خود ایمان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، ناصر ابوشریف ظهر امروز در همایش فلسطین محور مقاومت جهان اسلام، اظهار کرد: فلسطین پیش از هر چیز مسئله‌ای ایمانی است، همچنان که در آیات مختلفی به مبارک بودن مسجدالاقصی برای جهانیان اشاره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: از این رو مسجدالاقصی از مقدس‌ترین اماکن بر روی زمین و برای ما مسلمانان معراجگاه پیامبر و گهواره رشد و نمو پیامبران است.
,
 
,
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: شاید این مسئله‌ای تاریخی باشد، اما در واقع نقطه آغازین در ایجاد تعادل در زمین است و در فرهنگ ما حضرت مهدی (عج) این کار را تمام خواهد کرد.
,
 
,
ابوشریف بیان کرد: بر اساس روایات او خواهد آمد و عدل و داد را در تمام جهان می‌گستراند پس از آنکه بیدادی حکمفرما شده، همانگونه که اکنون سرمایه‌داری وحشی‌گرانه جهان را در قبضه خود گرفته و افراطی‌ترین رویکردهای سرمایه‌داری در نقاط مختلف دنیا حکمفرمایی می‌کنند.
,
 
,
وی عنوان کرد: اکنون بشر بیشترین نیاز را به اصلاح رویکرد بیشتریت با محوریت امام مهدی (عج) و گسترش عدل و داد در جهان دارد و البته این مهم بدون پروژه نهضت جهان اسلام که امام خمینی (ره) آن را بنا نهاد، امکان‌پذیر نخواهد بود.
,
 
,
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای عدم شکوفایی مجدد پروژه اسلامی در این منطقه ایجاد شده است، افزود: این یک تصمیم صهیونیستی، غربی و آمریکایی است که از نقطه قدس به شعاع ۱۵۰۰ مایل هیچ ساختاری نباید قدرتمندتر از اسرائیل باشد.
,
 
,
ابوشریف ادامه داد: نه تنها پروژه‌های علمی که همه فعالیت‌ها در همه ابعاد در ایران، ترکیه، پاکستان، عراق، سوریه و تمام کشورهایی که در شعاع این محور قرار دارند، نباید به پیشرفت و شکوفایی برسند.
,
 
,
وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب موهبت الهی است زیرا در شرایطی تحقق یافت که اتمسفری که در جهان حاکم بود که امکان ساختاری که بتواند تصمیم‌گیری کند، وجود نداشت.
,
 
,
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: لیبی، یمن و ده‌ها کشور دیگر را می‌توان نام برد که به دنبال استقلال و مبارزه با رژیم صهیونیستی بودند اما موفق نشدند، بنابراین باید با خوداتکایی و مدد گرفتن از خداوند متعال این مهم را به تحقق رساند.
,
 
,
ابوشریف نجات و خروج از این شرایط را تنها در گرو مبارزه با ساختار و پروژه بزرگ غربی و در رأس آن رژیم صهیونیستی دانست که امام خمینی (ره) به درستی آن را غده سرطانی نامید.
,
 
,
وی بیان کرد: ده‌ها، صدها و هزاران مطلب درباره جنایات رژیم صهیونیستی به چاپ رسیده است این جنایات همچنان ادامه دارد، در حالی فلسطینیان با خونسردی کامل در سرزمین‌های اشغالی کشته می‌شوند که اگر یک فلسطینی با یک سنگ یک صهیونیست را مجروح کند حداقل محکومیتش ۲۰ سال زندان است و اگر یک صهیونیست را بکشد، تا پایان عمر باید در زندان به سر ببرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه