اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغالزایی برای ۵ دهک پایین جامعه

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغالزایی برای ۵ دهک پایین جامعه
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان از افزایش سه برابری تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: تسهیلات اشتغالزایی تنها مختص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیست بلکه به همه متقاضیان جویای کار 5 دهک پایین جامعه واگذار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ کریم زارع در رزمایش اطعام مهدوی کمیته امداد شاهین شهر اظهار کرد: با کمک اقشار و خیرین و موسسات نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 80 هزار بسته کمک معیشتی و 750 پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شده که سهم شاهین شهر هزار بسته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هدف از برگزاری رزمایش اطعام مهدوی را ایجاد روحیه همدلی بین مردم نیکوکار عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری رزمایش اطعام مهدوی بیش از تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی، ایجاد روحیه همدلی و همراهی مردم با نیازمندان است تا هیچ کسی فارغ از دغدغه و نیازهای همشهری و هم نوع خود نباشد در واقع ترویج فرهنگ انفاق و احسان با ایجاد روحیه نوع دوستی و انسان دوستی است.

,

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی کمیته امداد در خدمات رسانی علاوه بر معیشت مددجویان تحت پوشش، توانمندسازی آنان با ارائه خدمات توانمندساز از جمله اشتغال، مسکن، خدمات آموزشی و فرهنگی است.

,

زارع با قدردانی از همدلی و همراهی مردم خیر و نیکوکار ابراز کرد: برگزاری رزمایش اطعام مهدوی عمدتا ماحصل همکاری و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان است.

,

وی افزود: از بدو تاسیس مراکز نیکوکاری در محلات مختلف، مردم دغدغه مندانه تر با نیازمندان همراهی و همدلی دارند و اگر دغدغه مندی و همراهی مردم نیکوکار، شرکتها، ادارات و کارخانجات نبود مسلما ما هم توفیقی در ارائه خدمات رسانی به محرومان نداشتیم.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد در امر خدمت رسانی با همراهی همه مسئولان و مردم خیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبارات اشتغال زایی را تا سه برابر افزایش خواهیم داد و این تسهیلات صرفا مخصوص مددجویان کمیته امداد نیست بلکه تمام متقاضیان جویای کار 5 دهک پایین جامعه می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

,

وی افزود: انتظار داریم با کمک مسئولان شهرستان بتوانیم مراکز نیکوکاری بیشتری را در شهرستان ساماندهی کرده و بیش از پیش امور خدمات رسانی کمیته امداد را به مردم واگذار کنیم که امیدواریم فرایند این واگذاری خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان و محرومان جامعه باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه