اخبار داغ

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

نقش سردار سلیمانی در خیزش مقاومت تعیین‌کننده است

نقش سردار سلیمانی در خیزش مقاومت تعیین‌کننده است
ناصر ابوشریف با تعیین‌کننده خواندن سهم سردار سلیمانی در خیزش مقاومت، گفت: جمهوری اسلامی ایران مهمترین حامی دائمی ملت فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ابوشریف در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی در تقویت مقاومت فلسطین، اظهار کرد: حاج قاسم نقش بسزایی در تقویت توانمندی‌های مقاومت در تمام ابعاد تسلیحاتی، آموزشی، انتقال آموزش و همه مسائل نظامی ایفا کرد.

وی با اشاره به سهم تعیین‌کننده سردار سلیمانی در خیزش مقاومت، گفت: از سویی باید به اعتقاد او به فلسطین و قدس شریف اشاره کرد، به طوریکه در آخرین دیداری که با شهید سلیمانی داشتم گفت اولین چیزی که در روز قیامت درباره آن از ما سوال خواهد شد این است که برای قدس چه کرده‌اید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: از این‌رو همه گروه‌های فلسطینی ویژه نیروهای مقاومت شهید سلیمانی را شهید قدس نامیده‌اند و به حق او لایق این نام است.

ابوشریف افزود: یکی از دستاوردهای این شهید والامقام انسجام، اتحاد و یکپارچگی در جبهه مقاومت است که موجب تقویت این محور و در مقابل تضعیف رژیم جعلی صهیونیست شده و این یکی از دلایل ترور شهید سلیمانی محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بی‌شائبه خواندن حمایت‌های مردم و کشور ایران از ملت مظلوم فلسطین، تصریح کرد: در روز قدس شاهد گستردگی فعالیت‎ها در راستای حمایت از ملت فلسطین هستیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مهمترین حامی دائمی ملت فلسطین است که حمایت‌های آن در ابعاد معنوی، رسانه‌ای، نظامی و آموزشی است که در نهایت به تقویت هر چه بیشتر مقاومت انجامیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه