اخبار داغ

نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس مطرح کرد؛

زبونی و ناتوانی اسراییل برای همگان آشکار شد/ جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود

زبونی و ناتوانی اسراییل برای همگان آشکار شد/ جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود، گفت: زبونی و ناتوانی اسراییل برای همگان آشکار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: بعد از حدود ۶۰ سال است مقاومت دست خالی فلسطینیان شاهد قدرت نمایی گروه های مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: روز شمار انحلال و اضمحلال رژم صهیونیستی شروع شده و ان‌شالله این رژیم غاصب در دریای خروشان جبهه مقاومت غرق خواهد شد.

,

وی افزود: در عملیاتهای اخیر گروه های مقاومت  گنبد آهنینی که اسراییل برای محافظت به دور خود کشید به سخره گرفته شد و زبونی و ناتوانی آنها را در سطح بین المللی آشکار شد.

,

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسراییل با دمیدن آتش فتنه و اختلاف بین امت اسلام سعی در ایجاد فتنه در ممالک اسلامی را دارد و بسیاری از ترورها و تنشها نیز حاصل همین فعالیت های خبیثان است.

,

وی با اشاره به اینکه وحدت مسلمانان نقشه های شوم دشمن را خنثی می‌کند، افزود: امام خمینی با نامگذاری روز قدس زمینه ایجاد اتحاد بین امت های اسلامی را فراهم کرد.

,


سنگدوینی: جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود

,
, سنگدوینی: جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از همگان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود.

,

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: فریاد دادخواهی و حمایت از فلسطین بلند است و این فریاد تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

,

وی گفت: حمایت از مردم فلسطین یعنی دفاع از مظلوم در مقابل مستکبران و امام راحل با نامگذاری اخرین جمعه ماه رمضان نگذاشتند این مسئله فراموش شود.

,

نماینده گرگان و اق قلا ادامه داد: بعد از دوسال راهپیمای یمجازی و خودوریی مردم امسال همانند گذشته با حضور میدانی خود این وظیفه دینی و شرعی خود را به پا خواهند داشت.

,

وی افزود: جنگهایی که امروزه در جهان اتفاق افتاده موید این مسئله است که تنها راه نجات و پیروزی مقاومت و افزایش توان بازدارنگی در مقابل دشمن است و در قضیه فلسطین هرجا که مقاومت بود به پیشرفت دست یافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه