اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان:

آزادی «قدس» صدای بلند حق‌طلبی است/ شمارش معکوس نابودی اسرائیل تندتر شد

آزادی «قدس» صدای بلند حق‌طلبی است/ شمارش معکوس نابودی اسرائیل تندتر شد
مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین هر روز پرشورتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: آزادی «قدس» صدای بلند حق‌طلبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی تجری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با دعوت از اصحاب رسانه استان گلستان خواست تا همگام با مردم عزیز استان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و اظهار کرد: فعالان رسانه با حضور در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان امامین انقلاب و فلسطین مقاوم تجدید عهد کنند و با بانگ رسا نابودی این رژیم منحوس را فریاد بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با تاکید بر اینکه شمارش معکوس نابودی اسرائیل تندتر شد، افزود: امروز قدس شریف به عنوان محور وحدت همه مسلمانان و علاقه‌مندان به آرمان‌های فلسطین و شناخت دشمنان و هم‌پیمانان صهیونیست جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: هماورد جبهه مقاومت با جبهه صهیون تا امروز نشان داده است که با وجود حمایت‌های مادی و معنوی سران مستکبر دنیا و ارتجاع منطقه از این رژیم کودککش، نه تنها کاری از پیش نبرده است بلکه روز به روز اسراییل غاصب به نابودی کامل نزدیک‌تر می‌شود.

,

تجری با بیان اینکه طرح‌های مختلف در این سال‌های متمادی برای حفظ این غده سرطانی از هم‌گسسته و توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود، ابراز کرد: جبهه مقاومت فلسطین هر روز عمیق‌تر، گسترده‌تر و پرشورتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد، تا نماز همه مسلمین در صحن مسجد الاقصی راهی نیست.

,

وی با اشاره به اینکه دست ظلم دشمن صهیونیستی بار دیگر به کشتار و آواره کردن مردم فلسطین روی آورده است، گفت: اصحاب رسانه استان گلستان در روز قدس همراه با مردم عزیز استان در صفوف به هم‌فشره و یکپارچه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمده و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان امامین انقلاب و فلسطین مقاوم تجدید عهد کرده و با بانگ رسا نابودی این رژیم منحوس را فریاد خواهد زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه