اخبار داغ

منتقدین شعار نه غزه و نه لبنان، منحرفین خط امام هستند/حضور زنان روزه دار استان بوشهر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین+تصاویر

منتقدین شعار نه غزه و نه لبنان، منحرفین خط امام هستند/حضور زنان روزه دار استان بوشهر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین+تصاویر
همزمان با سرسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در استان بوشهر آغاز و ندای مرگ بر صهیونیسم طنین انداز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مردم روزه‌دار بوشهری در حاشیه خلیج‌ فارس با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از مبارزات فلسطینی‌ها و محکوم کردن جنایات کودک‌کشان صهیونیستی اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,



راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از مسجد توحید در مسیر خیابان امام خمینی(ره) آغاز شده که تا مصلا جمعه این شهر ادامه دارد.

, ,
,
,

این مراسم باشکوه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه بوشهر، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، زن و مرد، جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف برگزار شده است، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، قدس تبلور شکوه دین است /  جلوه‌گر عزت مسلمین است، قدس نوید عشق و آبادی است /  پیام حُریت و آزادی است، رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است /  آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است، هیهات منا الذله شعار مسلمین شد / نابودی اسرائیل، بر مردمان یقین شد، شعار روزه‌داران، نابودی اسرائیل / خواسته هر مسلمان، نابودی اسرائیل و پیام قرآن ما، وحدت مسلمین است / آزادی فلسطین، شعار مسلمین است ضمن تأکید بر اتحاد مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی جنایات اسرائیلی‌های غاصب را محکوم کردند.

,

, ,

شیرزنان بوشهری همچون دوران دوقرن مقاومت در کنار مردان آمدند و با دهان روزه آمدند تا رسم و آداب دفاع از مسلمانان را به کودکان خود بیاموزند. 

,

 

,

, ,

 

,

اقشار مختلف امروز یک صدا با هم آمدند تا از مسلمانان جهان دفاع و صدای مظلوم ملت فلسطین باشند. 

,

 

,

, ,

 

,

امروز جوانان و نوجوانان با لباس رزم وارد صحنه شدند و مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. 

,

, ,

 

,

بسیاری از جوانان بوشهری با پوشش اسلامی و پرچم در راهپیمایی حضور داشتند. 

,

 

,

, ,

, ,

مردم استان بوشهر در دفاع از فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را اتش کشیدند. 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

همزمان با سرسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در استان بوشهر آغاز و ندای مرگ بر صهیونیسم طنین انداز شد. 

,

, ,

 

,

منتقدین شعار نه غزه و نه لبنان، منحرفین خط امام هستند

, منتقدین شعار نه غزه و نه لبنان، منحرفین خط امام هستند,

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی سخنران روز جهانی قدس در بوشهر،در جمع مردم روزه دار اظهار کرد: باید همیشه روز جهانی قدس را باشکوه و گرامی بداریم. روز جهانی قدس روز وحدت بین مردم جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های همه کشورهای اسلامی با مردم مظلوم فلسطین است.

,

, ,

میرتاج‌الدینی افزود: روز قدس میراث امام خمینی(ره) است که بیش از 40 سال در ایران برگزار می شود که ان شاالله تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت. 

,

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بعداز دو سال شرایط کرونایی در کشور، امسال باشکوه ترین راهپیمایی قرن شاهد هستیم و مردم با حضور خود بار دیگر عظمت و اقتدار مسلمانان برای آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده و سایر مظلومان جهان را به نمایش گذاشتند.

,

, ,

وی بیان کرد:  بر اساس آیات قرآن کریم و وعده الهی آزادی قدس به دست بندگان خاص، خالص، با ایمان و مومن محقق می‌شود. مردم بوشهر به همراه نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس همبستگی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

,

میرتاج الدینی با اشاره به فقته 88 تاکید کرد: کسانی که سردم داران فتنه 88 بودند و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند از مسیر هدف و ارمان های امام(ره) خارج شده بودند که همان خط انحراف است. 

,

, ,

وی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس را از اهداف انقلاب اسلامی، راهبرد امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بر اساس اعلام مقام معظم رهبری تا 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه